• JonnyLover

    Lyckan försvan med mitt embryo....

    Jag var gravid i vecka 7+2 har haft värk samt blödningar i 2 dagar,(onsdag å torsdag)
    i torsdags fick jag ordenkliga kramper,å ut kom ett litet embryo tillsammans med fostersäck,foster vätska å något annat läskigt... jag reagerade inte så mycket först, men sen började jag undersöka fostersäcken, då såg jag det lilla embryot ligga där inne,såg armar,ben och ögon... då knäcktes jag totalt,jag bröt ut i stor gråt, jag har gråtit i timmar, å haft ångest attacker... har blödit som en stucken gris å haft jätte ont, det har avtagit nu... men jag känner så stor sorg å saknad, det känns att det som fanns i mej,som var en del av mej e borta......
    Usch det gör så ont i kropp,själ å hjärta.... Jag mår frukansvärt dåligt, känner panik för att jag inget kunde göra.... jag såg verkligen fram emot att bli mamma,speciellt eftersom graviditeten var oplanerad :'(

    *älskar dej lilla embryo,som skulle blivit mitt barn*

  • Svar på tråden Lyckan försvan med mitt embryo....
  • Verkligen

    Vet att det inte är någon tröst just nu, men det kommer fler chanser. Ge inte upp helt enkelt.
    Jag fick MA i v 10 och det kändes hemskt, orättvist, förjävligt och jag trodde aldrig jag skulle få barn. Men 4 månader senare var jag gravid igen.

    Sörj, försök gå vidare och ha hopp inför framtiden.


    ♥ Ella 29/11 2009 ♥ www.strimmoravmig.wordpress.com
  • ThereseJJ

    Uch, beklagar verkligen ditt missfall! jag fick 2 missfall förra året och sörjer det än. Nu är jag i vecka 19 och har mkt komplikationer, så jag ber varje dag för mitt underverk att allt ska gå bra!

    Massor med stryrkekramar{#emotions_dlg.flower}

  • JonnyLover
    Verkligen skrev 2011-04-09 21:19:35 följande:
    Vet att det inte är någon tröst just nu, men det kommer fler chanser. Ge inte upp helt enkelt.
    Jag fick MA i v 10 och det kändes hemskt, orättvist, förjävligt och jag trodde aldrig jag skulle få barn. Men 4 månader senare var jag gravid igen.

    Sörj, försök gå vidare och ha hopp inför framtiden.
    Har gått igenom det värsta nu, mår bättre nu, men har fortfarande lite svårt för att se gravida kvinnor...
    men nu har jag faktiskt ingen lust att bli gravid,känns som att jag kommer få missfall igen, å jag orkar inte gå igenom det igen... så jag vill vänta nåt år.
  • JonnyLover
    ThereseJJ skrev 2011-04-13 16:12:15 följande:
    Uch, beklagar verkligen ditt missfall! jag fick 2 missfall förra året och sörjer det än. Nu är jag i vecka 19 och har mkt komplikationer, så jag ber varje dag för mitt underverk att allt ska gå bra!

    Massor med stryrkekramar{#emotions_dlg.flower}
    Ne usch vad hemskt att du fått komplikationer Rynkar på näsan 
    Jag hoppas verkligen att allt går bra, speciellt med tanke på att du gått igenom
    2 missfall innan, jag önskar dej all lycka som går, håller tummarna för er!!

    Styrkekramar till dej med Hjärta
  • ThereseJJ
    JonnyLover Jag väntade ett halvår inna  jag blev gravid denna gången, det var skönt med en paus. Du ska inte försöka före du är redo, dock svårt att finna när man är det igen, jag förstår din rädsla, men man tar sig igenom det. Min bebis mår bra just nu och jag försöker njuta trots oron. Många styrkekramar{#emotions_dlg.flower}Hjärta
  • JonnyLover
    ThereseJJ skrev 2011-04-17 17:13:03 följande:
    JonnyLover Jag väntade ett halvår inna  jag blev gravid denna gången, det var skönt med en paus. Du ska inte försöka före du är redo, dock svårt att finna när man är det igen, jag förstår din rädsla, men man tar sig igenom det. Min bebis mår bra just nu och jag försöker njuta trots oron. Många styrkekramar{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Jag vill oxo vänta med att bli gravid, usch e orolig för missfall igen...
    jag är helt återställd nu, både fysiskt och psykiskt, men vill inte
    bli gravid igen, jag orkar inte gå igenom samma sak igen, först jätte lycklig och sen känns det som att hela världen går under... så jag har bestämt mej för att vänta, minst ett år...
    Jag hoppas att allt går bra. Många styrke kramar tillbaka {#emotions_dlg.flower}Hjärta
Svar på tråden Lyckan försvan med mitt embryo....