• Natttis

    Min far hälsa och prata med mig efter 4 år

    hej Min mamma och pappa separerades för lite mer än 4 år sen. ungefär 4 och ett halft år sen dom gick i sär sen den dagen har jag bara umgåts med min pappa en gång. han har aldrig hört av sig via mail sms eller ringt. hände en gång på hocky att jag sprang på han men inte ens den dagen sa han ett pip. och idag sprang jag  och min pojkvän på han på bergvik. och han hade mage och hälsa på min pojkvän och sen prata med mig. jag fattar inte han har kunnat prata med mig under 4 år varför kommer han just idag och har mage och tro att jag vill ha kontakt med han efter och inte hört av sig till varken mig eller min lilla syster på 4 år. 

    Kort historia  som jag vill berätta innan ni kommenterar att jag borde kanske ge han en andra chans.

    1. han tyckte han hade min lilla syster för ofta. han ville tydligen bara ha henne hos sig 1 gång i månaden

     2. han ville inte åka till liseberg  med min lilla syster innan jag följde med vi skulle spendera tid med han. vad tror ni händer? jo han droppar av oss på liseberg och försvinner iväg någon annan stans. Rynkar på näsan

    3. att han inte hört av sig till mig och min syster alls. (för ens idag prata han med mig)

    han sa att jag var välkommen till han även om inte mamma till lät oss och komma. mamma har aldrig sagt att vi inte får åka till han han har ju aldrig lyft luren och ringt och fråga om vi vill komma.

    så va tycker ni ska jag ge han en andra chans till eller inte vill inte det personligt men råd frågar er vad ni tycker.  

Svar på tråden Min far hälsa och prata med mig efter 4 år