• Nerine84

    Mammalediga i västra stockholm?

    Hej! JAg har en två veckors gammal son hemma! fick höra på bvc idag att det förmodligen inte blir någon mammagrupp innan sommaren. Finns det någon som vill träffas och umgås med våra bebisar? Jag bor på ekerö!

  • Svar på tråden Mammalediga i västra stockholm?
  • Gaboowee

    Hej!

    Jag vill gärna träffa fler som är hemma med sina bebisar.
    Jag har en dotter som blir sju månader den 16:e och bor också på Ekerö!

    Vart på Ekerö bor du? =)

  • Nerine84

    jaha, kul! jag bor på Helgö. 10 min med bilen från centrum. var bor du Glad

  • Gaboowee

    Jag bor i närlunda, väldigt nära centrum. Flyttade hit i juni förra året så är lite vilsen här ute =P
    Men jag trivs väldigt bra!

    Är det ditt första barn? Funkar allt bra för dig/er?

  • Eventuellt
    Nerine84 skrev 2011-04-27 16:17:38 följande:
    Hej! JAg har en två veckors gammal son hemma! fick höra på bvc idag att det förmodligen inte blir någon mammagrupp innan sommaren. Finns det någon som vill träffas och umgås med våra bebisar? Jag bor på ekerö!
    Hej! Bor också på Ekerö och är föräldraledig med en pojke på snart 3 månader. Relativt nyinflyttad Ekeröbo så träffar gärna nytt folk :) Bor i Närlunda..
  • mojäng

    Nu är det här en gammal tråd men tänkte prova att skriva ändå! Vi har en son född i maj 2011 och vi bor just nu i Brommaplan men håller på och letar efter ett radhus nära Ekerö centrum, så vi skulle gärna träffa andra föräldrar som bor där. Vi tänkte eventuellt kolla in öppna förskolan i Ekerö centrum nästa vecka, nån som varit där? Det vore kul om det finns fler som bor på Ekerö som vill ses och hitta på saker med barnen! 

  • Gaboowee

    Mojäng: Var ett tag sen du skrev men jag provar ändå. Jag bor också på Ekerö och har en dotter på 2,5 år. Hör gärna av dig om du vill! :)

Svar på tråden Mammalediga i västra stockholm?