• magda1985

    Vilken chock poliserna kissade ute med oss!!!

    Läste i någon tråd om någon som hade problem med kissare på sin gård, ja stackars de som bor på sådana ställen där många kissar. Stinker ju som satan.

    Vi har en liknande gård i centrum i min hemstad som blivit en fristad för kissnödiga tjejer som inte orkar köa till toaletten. Kan erkänna att jag själv kissar där ibland i nöden på fyllan. Visst är det lite taskigt men lättnaden överväger i den situationen.

    Kom att tänka på en rolig sak som hände mig och en kompis när vi var där och kissade en utekväll i våras. Vi höll på att sprängas och skulle precis sätta oss i ett hörn där alla pissar och när vi hörde att det kom någon. Vi skrek lite på skoj här är upptaget ni får vänta...

    Men de väntade inte och snart såg vi att det var två kvinnliga poliser.....jag tänkte fan nu blir det 800 spänn i böter.

    Men de bara skrattade och började själv knäppa ner byxorna och sa typ vi är här i samma ärende som ni tjejer. Sen satte de sig bredvid oss där i hörnet och kissade


    . Vilken chock man fick men det var skönt att slippa få böter....haha.


     


    Här är en bild från en mobilkamera när jag sitter i den pisshörnan en annan gång. Det är ganska vanligt numera att tjejer också kissar ute.

  • Svar på tråden Vilken chock poliserna kissade ute med oss!!!
  • ingensignatur

    haha, jag gillar att du kände att du va tvungen att lägga in bilden

  • magda1985
    ingensignatur skrev 2011-05-03 15:21:31 följande:
    haha, jag gillar att du kände att du va tvungen att lägga in bilden
    Ja jag tycker igentligen det är känsligt att kissa ute som tjej så därför är det skönt att ha ett ställe där man kan gå undan och kissa om man måste.
  • ingensignatur
    Pepparfrun skrev 2011-05-03 15:26:20 följande:
    Har du inte lärt dig än att ha blöja på dig?
    varför ska hon ha blöja?? ^^
  • pluvdo

    Men fan vad äckligt och respektlöst mot personerna som bor på den gården. Jag hoppas innerligt att folk sätter sig och kissar precis utanför din bildörr också, ts. Trevligt.

    Herregud, lär dig hålla dig tills du hittar en toalett.

  • cärröförfän

    äh, pisset har nog torkat till dagen efter när personen kommer ut till sin bil. måste man pissa så måste man, och speciellt på fyllan kan det bli jävligt akut ibland.

  • Art Vandelay

    Jag tycker också synd om personerna som bor där, usch så äckligt...

  • pluvdo
    cärröförfän skrev 2011-05-03 15:52:39 följande:
    äh, pisset har nog torkat till dagen efter när personen kommer ut till sin bil. måste man pissa så måste man, och speciellt på fyllan kan det bli jävligt akut ibland.
    Då kan man väl i alla fall göra det på olika ställen olika gånger så det inte blir sådan äcklig, konstant urinstank som det blir om ett ställe kissas på regelbundet. Jag tycker det är äckligt i alla fall. Full eller ej, jag skulle aldrig sätta mig på marken och kissa mitt i stan. Jag skulle lösa det på annat sätt.
  • magda1985
    pluvdo skrev 2011-05-03 16:39:54 följande:
    Då kan man väl i alla fall göra det på olika ställen olika gånger så det inte blir sådan äcklig, konstant urinstank som det blir om ett ställe kissas på regelbundet. Jag tycker det är äckligt i alla fall. Full eller ej, jag skulle aldrig sätta mig på marken och kissa mitt i stan. Jag skulle lösa det på annat sätt.
    Visst du har rätt att det är egoistiskt. Det är verkligen inget man är stolt över. Och det är ju givetvis synd om de som bor på den gården som blivit ett ställe där många kissar. Det blir ju en väldig urinstank.

    Men när blåsan är full och man inte hittar en ledig toalett är man ju glad att ha ett ställe att gå undan och kissa om man inte kan vänta. Till och med min syrra som är en präktig lärare har kissat där när vi var ute fast hon först sa att det skulle hon inte kunna göra. Men i nöden gjorde hon det ändå. Det är en sådan dubbelmoral med att kissa ute.
  • magda1985
    cärröförfän skrev 2011-05-03 15:52:39 följande:
    äh, pisset har nog torkat till dagen efter när personen kommer ut till sin bil. måste man pissa så måste man, och speciellt på fyllan kan det bli jävligt akut ibland.
    Jag kissar faktiskt hellre där än på en sunkig offentlig toalett och man är ju rutinerad så man har ju alltid några servetter i väskanSkrattande. Bortser man från det moraliska  dilemmet är det ju både mer hygieniskt än att kissa på en sunkig offentlig toalett också slipper man ju köa.
  • magda1985
    Art Vandelay skrev 2011-05-03 15:57:24 följande:
    Jag tycker också synd om personerna som bor där, usch så äckligt...
    Japp synd om de som bor där när det blivit ett sånt ställe som många känner till, men så verkar folk inte tänka när de själv måste kissa.
  • pluvdo
    magda1985 skrev 2011-05-04 00:05:42 följande:
    Japp synd om de som bor där när det blivit ett sånt ställe som många känner till, men så verkar folk inte tänka när de själv måste kissa.
    Nä, även andra är väl lika egoistiska som du. Fint.
  • Pepparfrun

    Mer argh, jag inser att du tänder på att skriva sådana här inlägg, men snälla, måste du?

  • Yllraz

    Oj du har alltså skrivit inlägg om piss i flera år?! o.O Alltså inte nytt att du skriver till mig i privat pm om offentlig urinering. Knepigt!!

  • nuharjagbytt
    Yllraz skrev 2014-07-21 13:17:01 följande:

    Oj du har alltså skrivit inlägg om piss i flera år?! o.O Alltså inte nytt att du skriver till mig i privat pm om offentlig urinering. Knepigt!!


    Jag misstänkte att jag inte var så speciell... Hon har skrivit till mig med och tyckte att jag kände igen gränden.
  • ursula
    Yllraz skrev 2014-07-21 13:17:01 följande:
    Oj du har alltså skrivit inlägg om piss i flera år?! o.O Alltså inte nytt att du skriver till mig i privat pm om offentlig urinering. Knepigt!!
    Och till mig.
Svar på tråden Vilken chock poliserna kissade ute med oss!!!