• Ensan

Smyckestillverkning

Marie: så vackert! I all sin enkelhet! Gillar halsband som inte är "för mycket"!
    Trär man ringen över stenen när man tar på det, eller finns det ett lås?

Tror inte jag hinner med temat den här gången, tyvärr... Jobbar sent i kväll, och det var väl sista dagen idag? Hade tankar på en fotlänk ev, men den är inte klar. Men jag hänger med nästa gång igen!

• Ensan

Gärna det, så kan jag försöka fixa smycket i kväll och lägga in det i morgon em! Är det inte inne i morgon vid denna tiden, så kan ni fixa tråden! Då får jag ha fått mina chanser!!

• Ensan

Här kommer mitt bidrag! Fick inte alls till fotlänken som jag tänkt mig igår... så det får bli ett färgstarkt i stället, tycker det känns somrigt!
  • Ensan

Hej p0o! Jag har aldrig jobbat med guldfärgad metall eller stansning, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig!
    Lycka till, hoppas du hittar det du söker!

• Ensan

Dags att lämna in regn-smycken tjejer!! Blev inte helt nöjd med det jag först gjorde, så här kommer en annan variant, tycker det påminner lite om regndroppar!
  • Ensan

FruFog: VÄLKOMMEN!! Kul att du vill va med! Söta örhängen!

• Ensan

En liten fråga till er andra som säljer smycken! Hur levererar ni dem? Packar ni i zip-påse, organza-påse eller ngt annat?
    Ser ju trevligt ut med organzapåsar, kan jag tycka, men även de kostar ju att köpa in (om än inte så många kronor!).

• Ensan

Tack för tipset! Jag fastnade också på Tradera igår och hittade påsar, har inte köpt än, de jag har är inte helt slut... Farligt det där m Tradera, man hittar mycket fint man vill ha!! Hittade en säljare som hade mycket fint o billigt ute, la i minneslistan - och nu har hon avslutat alla annonserna! Grrrrr!!

Svar på tråden Smyckestillverkning