• sommar

    tvillingar i halland??

    Finns det några på bästkusten som ska ha tvillingar i höst?? Vore kul med lite nya vänner som också väntar fler än en att dela tankar med. Själv bor jag i varberg och är i v 16.

  • Svar på tråden tvillingar i halland??
  • Kerstin W

    Hej Sommar och grattis!
    Haka på vår facebookgrupp vet jag. VI SOM HAR TVILLINGAR I GÖTEBORG MED OMNEJD. Där finns även tvillingfsmiljer från Varberg.
    Och så har vi ju vår fantastiska SECOND HAND FÖR TVILLINGAR en köp och säljgrupp för tvillingfamiljer i hela Sverige. Där finns även en lista över flera lokala tvillinggrupper som arrangerar träfar mm.

    Här kommer länkarna! Väkommen:)

    www.facebook.com/home.php&ap=1

    www.facebook.com/home.php&ap=1 

  • sommar

    ååå härligt. Då har du inte långt kvar =) Första barnen?? Själv är jag i v 16.

  • ikapika81

    Det blir nummer två och tre, jag som inte tänkte vi skulle ha fler alls! Haha!
    Har en tös på fyra och så blir vi fem i sommar! Herregud, hur ska det gå??
    Har sett en hel del tvillingar på stan här i hstd men hade varit skoj och får kontakt.
    När man väl kommer till vecka 30-31 så tänker man shit, ska det vara två månader kvar???
    Men när man är i vecka 20-25 tänker man, bara jag kommer till vecka 30.. Men men man får tänka att det är ju bra att de får växa sig stora och friska! KRAM

  • Eva Hagedorn
    Kerstin W skrev 2011-05-18 14:43:47 följande:
    Hej Sommar och grattis!
    Haka på vår facebookgrupp vet jag. VI SOM HAR TVILLINGAR I GÖTEBORG MED OMNEJD. Där finns även tvillingfsmiljer från Varberg.
    Och så har vi ju vår fantastiska SECOND HAND FÖR TVILLINGAR en köp och säljgrupp för tvillingfamiljer i hela Sverige. Där finns även en lista över flera lokala tvillinggrupper som arrangerar träfar mm.

    Här kommer länkarna! Väkommen:)

    www.facebook.com/home.php?sk=group_1866447113...

    www.facebook.com/home.php?sk=group_1908542742... 

    Hej!  Jag söker pappagrupper som har tvillingar!! Är det någon som vet om det finns några sådana i  Varberg eller i närheten av stan?  / Farmor
Svar på tråden tvillingar i halland??