ProPPens skrev 2012-01-15 17:16:19 följande:
Lotie Jag räknar ned dagarna!! Nu mår jag sämre än sämst!!! Ont av fogarna, ingen ork kvar, halsbränna från helvetet... Har börjat få jätteont i vad jag tror är antingen bäckenbotten eller åderbråck i snippan!! Gör väldigt ont när jag står/går/sitter!!! Känns som allt ska sprängas och trilla ut...
Svårt förbereda sig inför snitt men läser på lite om hur det går till. Men visst är det nervöst!!! Dock jätteskönt med ett datum att fokusera på!! Skulle inte orka en dag längre.,. Är helt slut i både kropp och själ!! En kompis till mig tyckte jag skulle njuta av sista dagarna i lugn och ro... Jo tjena, njuta av att inte kunna göra något annat än ligga i soffan eller sängen?! Inte kunna ta hand om mitt barn, vårt hem eller laga mat?! Knappt fixa ta en dusch eller tvätta sig själv?! Verkligen njutbart, eller hur?? Nä tack, ge mig min kropp tillbaka och låt mig ta hand om mina två små mirakel!!!
Jag tror med jag har fått åderbråck!Vad annars kan det vara som gör så förbannat ont?!Kan inte gå mer än någon meter åt gången, kommer knappt upp för trappan hemma! Dock är foglossningen bättre...