• Anonym (chatt)

    Vill sexchatta hur gör jag

    Hej

    jag som undrar är en  40+ tjej och är konstant kåt. leker med mina leksaker men får inte nog, jag skulle vilja sexchatta, utan förbliktelser och utan att behöva visa mig el att vilja se honom, Vill att det ska vara lte hemligt, och att jag själv ska få fantisera ihop en bild om killen..

    Är det någon som har erfarenhet av det

    tacksam för seriösa svar

  • Svar på tråden Vill sexchatta hur gör jag
  • Anonym (vet.)

    Det där e inte alls svårt.  Regga dig på vilken gratis dejtingsida som helst o skriv precis vad du e ute efter. Lovar att du inom snar framtid kommer att ha ett antal grabbar på din msn som mer än gärna talar om vad de hade velat göra med dig.. O vill du inte visa dig eller se dem, så e det du som bestämmer det. Tjatar de, så radera o ta nästa..
    Ha så kul!!

  • redneck girl

    men du...var inte anonym här...då kan de inte kontakta dig. här blir man överöst av karlar/killar och tjejer med för den delen....bara du skriver i sexforumet.


    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym (chatsida)

    www.passagen.se har en sida där man kan registrera sig och sedan chatta i olika rum helt anonymt.


     


    Det finns det du söker där.


     


    Lycka till


     


     

  • Anonym (Tjej28)

    Gå in på vilken dejtingsida som helst.
    Du har garanterat napp efter ett par minuter..

    Enjoy!!     

  • Alexandra84

    Vet hur det är det där... Och även fast många tvivlar så hjälper det mer än man kan tro att få porra loss på nätet

    Jag brukar vara på ix.nu men mest på sexchatta.nu
    På sexchatta kan du skapa dig en profil och både "brevväxla" och chatta. Även lägga upp bilder och göra en presentation.


Svar på tråden Vill sexchatta hur gör jag