• Anonym (Scarface)

    Vad finner ni mest avtändande hos kvinnor

    Tatueringar & Piercingar säger jag, så kan väl ni andra fortsätta.

  • Svar på tråden Vad finner ni mest avtändande hos kvinnor
  • Anonym (que?)
    Anton Chigurh skrev 2011-07-13 17:26:38 följande:
    Dålig hygien samt en jävla massa flott.
    flott? Obestämd
  • Anton Chigurh
    Anonym (que?) skrev 2011-07-13 17:53:38 följande:
    flott? Obestämd
    Flott...fett, same shit, different name.
    Kill them all and let God sort them out. Arnaud Amalric.
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2011-07-13 18:12:25 följande:
    Flott...fett, same shit, different name.

    Nja, flott är ju fett utanpå kroppen, tex flottigt hår. Fett är ju det man har på insidan, tex i en tjock mage.
  • Anonym

    Jag har massor av turnoffs.

    1. Tjejer som inte kan få orgasm. Sorry, men det funkar inte för mig.
    2. Slätrakade musar, fy fan för detta mode. Vem vill ligga med en tjej med en 5 årings mus?
    3. Silikonbröst.
    4. Tjej som inte kan visa sig naken framför mig innan hon vaxat hela kroppen och duschat tre ggr. 
    5. Tjejer som aldrig kan ta ett beslut, initiativ.
    6. Som gnäller på sig själv angående diverse kroppsdelar. Gnäll till dina väninnor!
    7. Tjejer utan självinsikt, som tycker att hon är för bra för alla. Fortfarande singel och 29 år.
    8. Snålhet.
    9. Humorlösa tjejer.
    10. Den värsta turnoffen är en symbios av alla ovantstående. En tjej som har mobilen i högsta hugg, går med stenhård blick raktfram, inte ett leende på läpparna. Gärna en handväska som hänger över handleden. Tuggar tuggummi med öppen mun och är på väg till närmaste Gina Tricot för att smutsa ner varende topp med sitt brunutansolnersmetade face. Senare på kvällen ska hon parta med sina fjortisvänner (som är 25) och dricka fanta och rosé och lyssna på David Guettas senaste skitplatta.

    Ot men turnons:

    1. Putiga rumpor, behöver inte vara perfekta på något sätt, bara putiga.
    2. Lite tjejfluff att klämma på =).
    3. Härligt skratt, nära till skratt.
    4. Levande ögon.
    5. Positiv inställning, spontan.
    6. Positiv självbild, jag är inte perfekt men skitsamma attityden.
    7. Barnkär.
    8. Roliga intressen, typ matlagning, djur, sport mm.
    9. Lite nördig.
    10. Ödmjuk fast hon är jättesöt och vet om det =).

    Mitt bidrag! Till alla fantastiska kvinnor därute, stor bamsekram till er alla!

  • BarnfrittSamboPar

    - Osäkra tjejer - Osäkra killar - Tjejer utan former - Kraftsportande killar - Tjejer med ohälsosam övervikt (BMI typ 33+ och med formerna på del ställe) - Killar med ohälsosam övervikt (BMI typ 33+) - Rökande kvinnor/tjejer - Rökande män/pojkar - Snusande män - Snusande kvinnor - Folk med alkoholproblem - Folk med dålig självkänsla fast de inte borde ha det (detta kräver lite mer förklaring. T.ex. killar eller tjejer med icke perfekt kropp, som har dåligt självförtroende brukar vi peppa. Men folk som är toktrimmade och perfekta, men som har noja för något kilo extra eller inte rätt årsmodell av Diesel-jeansen

  • BarnfrittSamboPar

    Detta inlägg var det bästa vi läst på länge och visat våra vänner nyss. Alla håller med. Kramar, flörtar, pussar och cyber-fellatio skickat til dig från alla här :)

  • BarnfrittSamboPar

    Jag antar att administratörer har tagit bort vår rätt citera, göra radbrytningar och satt en maxlängd på inlägg för oss :(

    I varje fall: forts vårt inlägg från 1.41 idag:

    "Men folk som är toktrimmade och perfekta, men som har noja för något kilo extra eller inte rätt årsmodell av Diesel-jeansen" + är inget för oss, då se tar på sig icke relevanta krav från omvärlden och för mycket Veckorevyn-läsande osv.

  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2011-07-16 01:31:59 följande:
    Jag har massor av turnoffs.

    1. Tjejer som inte kan få orgasm. Sorry, men det funkar inte för mig.
    2. Slätrakade musar, fy fan för detta mode. Vem vill ligga med en tjej med en 5 årings mus?
    3. Silikonbröst.
    4. Tjej som inte kan visa sig naken framför mig innan hon vaxat hela kroppen och duschat tre ggr. 
    5. Tjejer som aldrig kan ta ett beslut, initiativ.
    6. Som gnäller på sig själv angående diverse kroppsdelar. Gnäll till dina väninnor!
    7. Tjejer utan självinsikt, som tycker att hon är för bra för alla. Fortfarande singel och 29 år.
    8. Snålhet.
    9. Humorlösa tjejer.
    10. Den värsta turnoffen är en symbios av alla ovantstående. En tjej som har mobilen i högsta hugg, går med stenhård blick raktfram, inte ett leende på läpparna. Gärna en handväska som hänger över handleden. Tuggar tuggummi med öppen mun och är på väg till närmaste Gina Tricot för att smutsa ner varende topp med sitt brunutansolnersmetade face. Senare på kvällen ska hon parta med sina fjortisvänner (som är 25) och dricka fanta och rosé och lyssna på David Guettas senaste skitplatta.

    Ot men turnons:

    1. Putiga rumpor, behöver inte vara perfekta på något sätt, bara putiga.
    2. Lite tjejfluff att klämma på =).
    3. Härligt skratt, nära till skratt.
    4. Levande ögon.
    5. Positiv inställning, spontan.
    6. Positiv självbild, jag är inte perfekt men skitsamma attityden.
    7. Barnkär.
    8. Roliga intressen, typ matlagning, djur, sport mm.
    9. Lite nördig.
    10. Ödmjuk fast hon är jättesöt och vet om det =).

    Mitt bidrag! Till alla fantastiska kvinnor därute, stor bamsekram till er alla!
    Låter som en helt sund man tycker jag

    Älskar din nr 10 på turn offs, bara asgarvade, just sånna kan jag sitta och småle åt i hemlighet.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
Svar på tråden Vad finner ni mest avtändande hos kvinnor