Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mia) skrev 2011-08-13 23:46:35 följande:

Det vet du att jag vill. Ro hit med en djup tungkyss! {#emotions_dlg.djavulsk}

Så så, du får ta det lite försiktigt med mig Cool
    Come on katten - det svänger ju...
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-14 00:04:34 följande:

Nej här knusslas inte. Skynda på nu innan uniMog eller Sofia dyker upp.
    Ahh, smyghångel!

Undrar om någon i tråden haft det på en riktig dejt Drömmer 
  • Ernst Hugo
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2011-08-14 14:06:10 följande:
    Då var man hemma från dejten. Det slutade med en övernattning.

Jodå, jag är en slampa, haha!
    Två gånger till och med

Men fan vet om det kommer bli fler dejter med denna karl, han är nog ganska nöjd med det han fick och avskedet kändes kallt när jag skulle åka.
    Helt ok, jag är också nöjd även om det inte skulle bli mera
    Var det första dejten? - way to goo Skrattande
  • Ernst Hugo
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-14 15:06:02 följande:
    Nu ljuger du väl iaf? Du är bildad och smart. Jag har ju faktiskt träffat dig
    Icke desto mindre, inga poäng i akademiska poäng i bagaget. Men tack för omdömet - dito Flört
  • Ernst Hugo
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-14 15:14:16 följande:
    Jag har alldeles för många poäng, inte gör det någon skillnad. Jag andas, äter och... som alla andra

Skrattade åt min senaste mening där, men förutom meningsbyggnad just här så känner jag det inte som någon börda att vara utan, men rent proffesionellt skulle viss fördjupning varit till nytta.

Laga mat och skriva på FL - män kan inte multitaska Solig  
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-14 22:40:47 följande:
    Okej, har varit borta i ca 1,5 dygn och det är ungefär 3 sidor som bara handlar om hångel. Gott

Själv snackar jag inte bara, jag utför Var på fest igår och hittade nåt ungt exemplar jag smakade lite på. Kommer absolut inte bli nåt där men trevligt var det oavsett

Tänker för mycket på killen jag ska träffa på tisdag. Måste få det gjort så jag vet om jag ska släppa och gå vidare eller hålla fast och se vad som händer. Han upptar för mycket plats i mitt huvud just nu

Så det blev fest istället för dubbeldejt? *L*
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-17 15:23:23 följande:
    Jag vet inte riktigt faktiskt det var trevligt, vi gick en promenad och satt och pratade på en bänk. Skrattade mycket och sådär. Men det första jag märkte var att han var otroligt nervös så jag vet inte riktigt om hans riktiga "jag" kom fram.
    Vi skildes åt efter 2,5 timme och efter några timmar skickade han ett sms där det stod "Sov gott när det är dags " Väldigt kort och ingenting om att det var trevligt att träffa mig?! Men han hörde ju av sig och det tänker jag att han inte borde gjort om han inte ville prata mer med mig. Jag svarade iaf en timme senare att det var kul att träffa honom och att det var skönt att se att han inte hungrade ihjäl på vägen hem (han var väldigt hungrig)  och sen önskade jag honom en godnatt. Sen har jag inte hört av honom...och han brukar skicka sms på morgonen när han sitter på buss till jobbet.

Men vad vet jag om nånting egentligen?!

Men gillade du honom då? Glad
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-17 15:35:43 följande:
    Jag vet inte. Kanske är det så att mina förväntningar var så höga för att det känts så bra via mail, sms å så att jag förväntade mig nåt magiskt Men jag hade ju absolut träffat honom iaf en gång till för att se.

Jag tycker inte han verkar svårbedömd. Han behöver lite bekräftan för att slappna av och vill absolut inte vara för på. 

Får han det så tror jag det blir en annan person - utan att känna honom Solig 
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-17 16:00:23 följande:
    Men jag behöver väl också bekräftelse Och jag skrev ju att det var kul att träffa honom. Nåja, det är bara att vänta och se.
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 15:48:37 följande:
    ggaahhh!
    jag kan ha barnvakt i ca 1.5 timme (vilket är bra att ha en gräns när man träffas första gången om det känns pest o pina) vad tycker ni är bäst, ta en standardfika eller?

Jag tror utan att ha träffat dig att du upplevs som självsäker och du nämnde att han verkade nervös. Han tror helt enkelt du är vänlig utan att lämna "vän-zonen"
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-17 16:15:13 följande:
    Haha, det har han faktiskt kommenterat. Hur en människa som verkar ha ett så fint hjärta kan vara så dominant och kaxig. Himla fin komplimang iofs men det är klart att det kanske kan göra honom nervös. Och jag har så pass mycket självinsikt att jag vett att jag ganska lätt gör folk nervösa genom att vara för rak, oblyg och intensiv (ser i ögonen och släpper inte blicken) Hmmm, kanske borde jag försöka tona ner mig sjlv lite. Eller hitta en karl som kan hantera mig
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-17 16:09:09 följande:
    Du är inte fjantig, jag håller ju med precis.

Men trivs man med fika är det väl bra.  

Tror mest på det sistnämnda Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!