• Alexandra

    Bilder på era tankar!

    Släng upp bilder på era tankar ni har hemma och lite kort information. Alltid skoj att se vad andra har.

     Här kommer en första dåliga bild på mitt 720 liters iaf. 

  • Svar på tråden Bilder på era tankar!
  • Takex

    Älskar namnet på den här tråden, haha!


    Insåg att jag inte hade en bild på hela tanken så jag tänkte att jag kunde ta en fort. Puh, inte lätt med tre monster som blir helt galna när dom får lite uppmärksamhet, puh.

    Jag har en Nisso Stringray tank med 3 änglar, 2 Corys och 5 gröna neon tetror. Jag har även amazon swords i plant väg som mest ser ut som random utplacerat buskage eftersom mina änglar går igenom någon slags personlighetskris en gång om dagen och bestämmer sig för att bli vegetarianer för att sen ångra sig och spotta ut allt.



    Några bilder på mina monster bebisar också, eftersom dom gör sin fisk mamma så stolt och glad :D




     
  • flodda

    Mitt lilla akvarium på 64 liter med kardinaltetror, guppy och så hade ja scalarer men fick byta till black molly för dom käkade upp mina tetror o guppys.



     

  • Takex
    flodda skrev 2011-08-31 08:46:29 följande:
    Mitt lilla akvarium på 64 liter med kardinaltetror, guppy och så hade ja scalarer men fick byta till black molly för dom käkade upp mina tetror o guppys.

     


     


    Ja titta, jag ser en liten scalar på bilden.
    Vilken mysig stengrottad du fått till! Det är något jag verkligen skulle vilja ha. Du har vanliga Neon tetror va? Brukar dom hålla till där under när dom vill vara ifred? 
  • luna1

    Takex; Vilka snygga bilder du tar! Får man fråga vad du använder för inställningar och kamera? 

     

  • Takex
    luna1 skrev 2011-09-02 10:28:16 följande:
    Takex; Vilka snygga bilder du tar! Får man fråga vad du använder för inställningar och kamera? 

     
    Tack :) Det är mina Änglar som är fina!
    Jag har en Nikon D40 (den gamla modellen) och manuella Speed tror jag S:et står för eftersom dom rör sig plötsligt, minimal ISO och ingen flash, använder ljuset från tanken :)
  • flodda
    Takex skrev 2011-08-31 12:10:14 följande:
    Ja titta, jag ser en liten scalar på bilden.
    Vilken mysig stengrottad du fått till! Det är något jag verkligen skulle vilja ha. Du har vanliga Neon tetror va? Brukar dom hålla till där under när dom vill vara ifred? 
    tack ja har kardinaltetror men de e ju typ samma den enda som gillar att vara där under är min mal. och så simmar dom andra igenom bara.
Svar på tråden Bilder på era tankar!