Inlägg från: Be Bop A Lula |Visa alla inlägg
  • Be Bop A Lula

Sambon otrogen..

Bunnii skrev 2011-08-26 13:48:28 följande:
    Det som hände mig igår önskar jag inte min värsta fiende..

Pratar i telefon med min sambo och säger att jag kmr inte komma hem på några timmar. Vi lägger på och det ringer upp igen..
    Hör hur han och en tjej pratar i bakgrunden och hör bla- Skulle din tjej komma hem snart, hon kmr ju märka att jag varit här och han frågar om hon vill ha något att dricka och hon svarar
    - Jag ska pippa dig först

Jag tvingar närmaste person att genast köra mig hem och dom knappt 5 min i bilen är den längsta resan i mitt liv
    Hyperventilerar,skriker och gråter.

Väl framme springer jag upp och sätter darrande nyckeln i låset och rusar in..
    I vardagsrummet ser jag dom nakna i full gång i soffan..
     Jag slänger mig över bruden och börjar slå henne (min sambo har redan backat undan och börjat klä på sig..

Skabb bruden drar och jag frågar efter en förklaring och får ingen vettig utan bara tjuriga konstiga svar och att det e mitt fel..
    Han frågar om jag vill att han går och ni kan ju gissa vad jag svarade!?

Jag är gravid i vecka 21 (20+2)
    Vet inte ens om jag vill berätta för honom när barnet föds..

Hur skulle Du/Ni reagerat och gjort i min situation?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-26 15:00
    Jag måste tänka att det fanns någon mening med allt det här.
    Det har aldrig hänt mig tidigare att kukhuvudet råkat ringa upp efter vi pratat färdigt och lagt på!

Allt hade ju varit som vanligt om detta inte hänt och vem vet om jag någonsin kommit på honom då!?
    Bunnii skrev 2011-08-26 13:48:28 följande:
    Det som hände mig igår önskar jag inte min värsta fiende..

Pratar i telefon med min sambo och säger att jag kmr inte komma hem på några timmar. Vi lägger på och det ringer upp igen..
    Hör hur han och en tjej pratar i bakgrunden och hör bla- Skulle din tjej komma hem snart, hon kmr ju märka att jag varit här och han frågar om hon vill ha något att dricka och hon svarar
    - Jag ska pippa dig först

Jag tvingar närmaste person att genast köra mig hem och dom knappt 5 min i bilen är den längsta resan i mitt liv
    Hyperventilerar,skriker och gråter.

Väl framme springer jag upp och sätter darrande nyckeln i låset och rusar in..
    I vardagsrummet ser jag dom nakna i full gång i soffan..
     Jag slänger mig över bruden och börjar slå henne (min sambo har redan backat undan och börjat klä på sig..

Skabb bruden drar och jag frågar efter en förklaring och får ingen vettig utan bara tjuriga konstiga svar och att det e mitt fel..
    Han frågar om jag vill att han går och ni kan ju gissa vad jag svarade!?

Jag är gravid i vecka 21 (20+2)
    Vet inte ens om jag vill berätta för honom när barnet föds..

Hur skulle Du/Ni reagerat och gjort i min situation?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-26 15:00
    Jag måste tänka att det fanns någon mening med allt det här.
    Det har aldrig hänt mig tidigare att kukhuvudet råkat ringa upp efter vi pratat färdigt och lagt på!

Allt hade ju varit som vanligt om detta inte hänt och vem vet om jag någonsin kommit på honom då!?
    Jag hade också gjort som du! Vilket svin han är! Du verkar vara en stark kvinna som reder dig själv utan en sådan idiot! Hoppas du finner stöd ifrån dina vänner och din familj!
Svar på tråden Sambon otrogen..