Beräknad födsel i November? Se hit! :)
Hej hej Tjejer!
Fredrika heter jag och är snart 28 år jag väntar mitt 3:e barn men min make som jag har varit tillsammans med i 11 år och gift med i 5 år. Vi har en flicka som heter Rebecca och blir 7 år i December och en pojke som heter Timothy och är 3,5 år. Jag har haft 2 olika erfarnheter av förlossningar, Rebecca höll vi på i 4 dagar med igångsättning och det slutade med snitt tyvärr blev det ingen amning med henne då dem inte tänkte på hur många timmar det gick på uppvaket, Tim han lyckades sätta igång sin egen förlossning som blev en normalförlossning på 14 timmar och en lyckad amning.
Jag har haft problem med alla barnen med kraftig foglossning och inget undantag den här gången i heller precis som lågt HB som jag just nu försöker kämpa med för att kunna bli lite piggare men det går ju inte så värst bra just nu. Jag gick på GP förra veckan (uska på ett demensboende) så just nu så är jag hemma och tar det "lungt" i den mån jag kan låta blI att städa och plocka och fixa, åker på vattengympa 2 ggr i veckan för mina krämpor annars blir det att titta på film(som jag älskar) lr umgås lite med vänner när jag orkar med mig själv..
Men just idag så är dottern hemma då hon är förkyld och feberig och mannen jobbar skift och den här veckan jobbar han natt så jag tar nätterna helt själv så idag är jag inte riktigt med i huvudet. Men det är bara jag och hon som är vakna Tim är på dagis och gubben sover..
Nu blir det lite mys med film i soffan..