• Anonym (trött)

    va är de me vissa killar på offentliga duschar ?

    Är den nån Matcho grej att visa upp sin kuk i duschen eller va är de frågan om ? när jag duschar står jag med ballen mot väggen inte som de flesta gör me kuken utåt och nästan söker ögonkonkontakt med en när man går förbi.

    har en normal stor kuk ca 14-15 dock kan den bli väldigt liten i slakt tillstånd, speciellt när jag duschar på offentliga ställen.därför känner man sig nästan lite provocerad av andra män när dom vill visa upp sig (kolla in lixom ) nån som känner igen sig ??

  • Svar på tråden va är de me vissa killar på offentliga duschar ?
  • Anonym (08)

    Har aldrig upplevt det så.
    Jag struntar i andra så jag har ingen koll på om det är någon som "sticker" ut.

  • Anonym (trött)
    Anonym (08) skrev 2011-09-07 13:37:12 följande:
    Har aldrig upplevt det så.
    Jag struntar i andra så jag har ingen koll på om det är någon som "sticker" ut.
    haha så du menar att du blundar när du går in i en dusch på ett badhus? eller tittar du upp i taket ?
  • Anonym
    Anonym (trött) skrev 2011-09-07 13:35:44 följande:
    Är den nån Matcho grej att visa upp sin kuk i duschen eller va är de frågan om ? när jag duschar står jag med ballen mot väggen inte som de flesta gör me kuken utåt och nästan söker ögonkonkontakt med en när man går förbi.

    har en normal stor kuk ca 14-15 dock kan den bli väldigt liten i slakt tillstånd, speciellt när jag duschar på offentliga ställen.därför känner man sig nästan lite provocerad av andra män när dom vill visa upp sig (kolla in lixom ) nån som känner igen sig ??
    Jag känner definitivt igen det, alla sneglar på varandra. Men jag har varit på en del nakenstränder och i mixade duschar och brudarna stirrar som bara den också. Verkar som om människor inte kan vara nakna utan att glo på varandras kön.

    Kan man väl förstå visserligen, är ju ett bryt från vardagen, att få se okända människors underliv...
  • Philipsson

    Själv hade jag ångest för gruppdusch när jag var yngre, för att jag har så stor kuk. Alla kollade och jag kände mig uttittad. En del i att bli av med det komplexet vara att ställa mig med kuken utåt, att lära mig att bortse från alla blickar. Så blev jag av med det komplexet!

  • Anonym (08)
    Anonym (trött) skrev 2011-09-07 14:38:51 följande:
    haha så du menar att du blundar när du går in i en dusch på ett badhus? eller tittar du upp i taket ?
    Nej, men när jag går på stan kollar jag inte heller männen mellan benen.
    Och då blundar inte jag eller kollar upp i himlen. Glad
  • Anonym

    Ha ha låter som du liter av ren skär AVUNDSJUKA ts. Ja vissa män har stora kukar deal with it!

  • Anonym

    Klart man tittar. men jag tror inte det är för att gämföra storlek. Människan är nyfiken av naturen. Jag är kvinna och kanssnegla på andra kvinnor för att se ev olikheter på dom och mig. Och ofta känner jag avundsjuka om det är någon som har sjukt snygga tuttar eller kropp.

  • såffan

    inne hos damerna är det dom fetaste fulaste tjejerna som helt ogenerade står och tvålar in sig med benen brett isär och brösten slängande hit och dit, studerar sina finnar på baken i spegeln och ser till att vresa ordentligt i bastun utan handduk

  • Anonym
    såffan skrev 2011-09-07 15:12:27 följande:
    inne hos damerna är det dom fetaste fulaste tjejerna som helt ogenerade står och tvålar in sig med benen brett isär och brösten slängande hit och dit, studerar sina finnar på baken i spegeln och ser till att vresa ordentligt i bastun utan handduk
    Vad är det för jävla fördommar. Väx upp för fan!
  • Anonym (hmm)
    såffan skrev 2011-09-07 15:12:27 följande:
    inne hos damerna är det dom fetaste fulaste tjejerna som helt ogenerade står och tvålar in sig med benen brett isär och brösten slängande hit och dit, studerar sina finnar på baken i spegeln och ser till att vresa ordentligt i bastun utan handduk
    Så bara för att man är det så är man ful? Jag är överviktig, men jag är fortfarande jävligt snygg. Dessutom så brukar jag inte vresa med benen i bastun och jag har inte finnar på röven. Stackars människa, det måste vara hemskt att ha så dåligt självförtroende att du måste trasha ner på människor runt omkring dig.
  • såffan
    Anonym (hmm) skrev 2011-09-07 15:18:54 följande:
    Så bara för att man är det så är man ful? Jag är överviktig, men jag är fortfarande jävligt snygg. Dessutom så brukar jag inte vresa med benen i bastun och jag har inte finnar på röven. Stackars människa, det måste vara hemskt att ha så dåligt självförtroende att du måste trasha ner på människor runt omkring dig.
    ja för det var ju inte samma sak du nyss gjorde? Hur bra är ditt eget självförtroende om du känner dig personligt träffad när någon skriver "fetaste, fulaste", samtidit som du är anonym?

    förövrigt har jag inte skrivit att fet=ful, jag har heller aldrig påstått att just du vresar i bastun och har finnar på röven?
  • Anonym (trött)
    Anonym skrev 2011-09-07 15:07:57 följande:
    Ha ha låter som du liter av ren skär AVUNDSJUKA ts. Ja vissa män har stora kukar deal with it!
    det får vara din upfattning ;) är nöjd med min som den är!!  jag bara inte fattar varför vissa vill visa upp sina kukar,va senast inne på ett badhus där dom till och med hade bås men likt förbannat var de en snubbe där som stog och tvålade in ballen utåt mot där man går så där riktigt provoserande , därför undra jag om de är en matcho grej eller va är det,

    en sak om dom gämför i smyg men att stå provocera så där vad är grejjen ?
  • Ermenegildo

    Jag varken mäter min kuk eller kollar in andras kukar i duschen. Herregud, slappna av...

  • Värduren

    Jag tycker att ni har missat det som "Anonym" tagit upp i början av tråden.

    Det är just att några är på gränsen till att vifta runt med sina snoppar och petar sig själva onödigt mycket på sina könsorgan när de duschar.
    Och man behöver faktiskt inte peta ut finnar och leta saker på sina kroppar när de duscha. En noggrann bad kan de ta hemma där ingen ser på.

    Jag delar denna upplevelse med honom. Så var det inte för några år sedan. Dags att ha skiljeväggar som täcker lite gran och skapar mer respekt i duschen.

    Att duscha i offentliga duschar kan vara acceptabelt om alla beter sig med respekt. Men börjar det bli äckligt, ja då får det bli skiljeväggar och rekommendera folk att ha handduk på sig när de går runt.

    /

  • Aikido
    Värduren skrev 2016-05-26 15:44:04 följande:
    Jag tycker att ni har missat det som "Anonym" tagit upp i början av tråden.

    Det är just att några är på gränsen till att vifta runt med sina snoppar och petar sig själva onödigt mycket på sina könsorgan när de duschar.
    Och man behöver faktiskt inte peta ut finnar och leta saker på sina kroppar när de duscha. En noggrann bad kan de ta hemma där ingen ser på.

    Jag delar denna upplevelse med honom. Så var det inte för några år sedan. Dags att ha skiljeväggar som täcker lite gran och skapar mer respekt i duschen.

    Att duscha i offentliga duschar kan vara acceptabelt om alla beter sig med respekt. Men börjar det bli äckligt, ja då får det bli skiljeväggar och rekommendera folk att ha handduk på sig när de går runt.

    /
    Fast denna tråd är skapad för några år sedan. Problemet kanske är tidlöst?
Svar på tråden va är de me vissa killar på offentliga duschar ?