• Haanky

    Gravid vinter2012 mölndal,kungsbacka

    Hej :)
    Är gravid med andra barnet och har bf 29jan2012 bor i mölndalsområdet.
    det skulle vara jätte kul att prata med andra och kanske ta nån fika nån dag och dela ev krämpor eller roligheter :D:D:D
    någon som vill följas åt? :) spelar ingen roll om du väntar första eller 5te barnet, tjej eller kille :)
        

  • Svar på tråden Gravid vinter2012 mölndal,kungsbacka
  • Haanky
    Nightwish77 skrev 2011-09-20 15:36:50 följande:
    hej..kungsbacka här väntar mitt 5:e barn bf 29 mars=)  tycker 29 jan är ett bra datum för då fyller jag år

    Grattis:) hur känns det att vänta 5te barnet:D vad spännande:D:D är syskonen gamla? hehe ja jag tycker det är ett jätte bra datum:)
  • tvillingamma 05

    jag är ju ingen sån som älskar o vara gravid.ahahah så de jobbigt, men sen är de ju mysigt när bebben kommer.. hihih min äldsta är 16 o sen en 14 år o tvillingar på 6 år=D

  • Harelis

    Hejsan! hakar på om det e ok flyttar till Kållered i okt gravid med barn nr 2 som är beräknad 11 februari 2012

  • Haanky

    Välkommen :) vart har du bott innan? Hur gammal är ditt första?

    Nä jag är med trött på att vara gravid speciellt nu när jag har sånna foglossningar och känner mig som enöverviktig knubbsäl inte som en vacker gravid kvinna med perfekta magen heheh men man får ju något underbart utav det :)

  • Harelis

    Vi har bott på hisingen i många år nu det sista 5 i backa dags för hus ett riktigt roligt steg nu när man har barn känns det som Våran son fyller 2 i Januari.

    Jag hade sån sjuk foglossning förra graviditeten lider med dig. 
    Jag är otroligt lycklig för varje dag den inte startar denna än så länge peppar peppar har den inte dragit igång :-P

  • nenas

    Hallå! Väntar andra barnet i mars o hänger gärna på också!

  • tvillingamma 05
    nenas skrev 2011-11-12 14:18:51 följande:
    Hallå! Väntar andra barnet i mars o hänger gärna på också!
    hej hej=) kul att vi blir fler=D
  • Haanky
    nenas skrev 2011-11-12 14:18:51 följande:
    Hallå! Väntar andra barnet i mars o hänger gärna på också!

    Hej å välkommen :D:D
    tvillingamma 05 skrev 2011-10-16 21:46:28 följande:
    hur mår ni alla??? mår rätt bra. trött o seg bara .. bjussar på en bild här=D



    Fin mage:D;D
  • Jenk04

    Hej
    Hänger gärna på här. Jag kan dock inte dela gravidkrämpor med er då vi fick vårt andra barn för en månad sedan.
    Men saknar någon att dela bebissnacket med nu. Finns ju inga föräldrargrupper för omföderskor.


    Ser att ingen skrivit här på ett tag, kanske inte finns någon aktivitet alls?

Svar på tråden Gravid vinter2012 mölndal,kungsbacka