• Alvi

    Jag kan helt ärligt inte förstå er som tycker ni har för stor rumpa.

    Jag har sett ett fåtal tjejer/kvinnor där jag har reagerat på att rumpan är stor, ALLA ANDRA rumpor tycker jag är HUR fina som helst!

    Jag har ärvt min mammas rumpa, en totalt platt och sorglig historia och jag har alltid önskat mig en större rumpa! Bredare, rundare, vad som helst, bara den inte sitter där som ett litet A4-papper ovanför benen typ...

    Jag kan inte förstå er som tycker att er rumpa är för stor! En rumpa KAN i stort sett inte vara för stor!

    Puss på alla vackra kvinnor som jag avundas! {#emotions_dlg.flower}


    Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Svar på tråden Jag kan helt ärligt inte förstå er som tycker ni har för stor rumpa.
  • For all I care

    Haha. Jo.. Jag insåg igår när jag och dottern badade att min rumpa måste vara enorm. Dottern släppte ut vattnet så badkaret blev tomt. Trodde jag. När jag reste mig upp så forsade det vatten som samlats bakom mig. då kände jag mig inte allt för attraktiv. Skulle gärna ha en mindra bred rumpa.

  • Agapi

    jag tycker stora rumpor ar jattefint. Sa lange de ar stor "utat" putiga, men breda (som min, dvs inte den pa min bild =P) ar inte snyggt alls.

  • puss02

    jag älskar min rumpa och den är ganska stor (putande)Glad har alltid fått mycket kommentarer och den uppskattas mycket av min pojkvän.

  • sevgilim
    For all I care skrev 2011-09-14 11:38:45 följande:
    Haha. Jo.. Jag insåg igår när jag och dottern badade att min rumpa måste vara enorm. Dottern släppte ut vattnet så badkaret blev tomt. Trodde jag. När jag reste mig upp så forsade det vatten som samlats bakom mig. då kände jag mig inte allt för attraktiv. Skulle gärna ha en mindra bred rumpa.
    Lugn, det har hänt mig också!
  • For all I care
    sevgilim skrev 2011-09-14 11:53:31 följande:
    Lugn, det har hänt mig också!
    Haha, skönt att höra. Jag kände mig väldigt uppgiven när det där hände.
  • kmp

    Kan inte annat än hålla med TS!!
    Jag skulle lätt byta min pojkaktiga lilla rumpa mot en kvinnlig, rund och kurvig!!!

  • Mandel

    Många vill väl ha det som de inte kan få?
    Hur många gånger har jag inte önskat att jag jag hade haft rakt hår i stället för detta halvlockiga tjocka elände?
    Större bröst för att bli lite sexigare?
    Smala ben istället för dessa timmerstockar jag har?
    Vanliga smala tjejarmar istället för de smått muskulösa pojkarmar jag har
    I bland har jag till och med önskat att jag hade större midja så att kläderna som satt bra över rumpa/lår även satt bra i midjan och inte med stora glipor som det är nu.
    Hade nog till och med föredragit smala ben och ett större midjemått som verkar vara det normala för det är lättare att dölja midjan i en tunika/blus eller lite lösare topp mot att dölja ett par kraftiga vader/lår. Då måste jag köpa så pass stora byxor att det får plats en termos till i linningen på dem...


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • hysteria
    For all I care skrev 2011-09-14 11:38:45 följande:
    Haha. Jo.. Jag insåg igår när jag och dottern badade att min rumpa måste vara enorm. Dottern släppte ut vattnet så badkaret blev tomt. Trodde jag. När jag reste mig upp så forsade det vatten som samlats bakom mig. då kände jag mig inte allt för attraktiv. Skulle gärna ha en mindra bred rumpa.
    Och mig :)

    Jo man kan ha för stor rumpa 
    Livet är för kort för att dansa med fula killar
  • Furstinna

    Tycker formen är viktigast och att den är fast. Det ska puta ut och vara rund men inta sladdrig och hängig och JO en rumpa kan vara för stor

  • jådåsåatt

    Det är en sak att ha en vältränad stor rumpa ala JLo, en helt annan att ha en bred platt sak som hänger ner till knäna.

Svar på tråden Jag kan helt ärligt inte förstå er som tycker ni har för stor rumpa.