Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Äl+11, ser det ut som ett plus tycker ni??:))
Äl+11, ser det ut som ett plus tycker ni??:))
Fick detta test imorse, på äl+11. Syntes ett ljusrosa streck efter typ 1 minut, sen försvann det efter några minuter. Vad betyder det? Står ju att man inte ska läsa av Efter 5 minuter, Så kan jag vara gravid även om strecket försvann efter fem minuter? Någon som vet? Tacksam för svar :)
Åh tror du?:) hoppas! Tror du det även fast testet vart blankt efter fem minuter?:)
Är det någon som haft plus som är så svaga att de bara syns ett streck när man lyser med lampa ovanför och bakom? Är på äl+11. Tänkte om det kanske finns hopp än :) ser med lampa streck. Tacksam för svar!
Hejsan allihopa!! Har ni lust att hjälpa mig försöka tyda dessa tester jag gjort ett par dagar, jag har fortfarande 6 dagar till bim så förstår att det kanske är för tidigt att testa men jag hade en massa test liggandes så jag kunde inte hålla mig! :)) vissa är redigerade och vissa original. Syns även under lampa rätt tydligt. Så snälla släng in en kommentar om vad ni tror, vill så gärna ha ett litet plus! Kram på er!
Äsch, båda kom ej med :)