Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Någon som ser nåt? Är väääldigt tidigt så ska ta ett nytt om några dagar :)
Någon som ser nåt? Är väääldigt tidigt så ska ta ett nytt om några dagar :)
Är bara på BIM -6 så får bli ett nytt om några dagar :) det var nog mest för att stilla "testsuget" lite ;)
5 dagar kvar till BIM och nu på morgonen var det en droppe färskt blod i trosorna, men inte ett spår på pappret. Molvärk som sitter framför allt i ryggen. Kan det vara en nidblödning? Är lite osäker på när jag hade ÄL...
Någon som fått en nidblödning? Kände ni molvärk också?
Fast att jag hela månaden haft en känsla om att det inte blir något plus denna månaden känner jag mig jättebesviken redan... :(
Åh förlåt, råkade skriva i fel tråd! :(
Enligt appen bim idag, men misstänker att jag haft äl senare (har lite oregelbunden cykel så inget ovanligt) tycker mig skymta ett super super svagt streck....
Väl medveten om att det är tidigt att testa, och att antagligen ingen kommer se något :P vet inte om jag stirrat för mycket eller om där faktiskt finns en svag,svag rosa skugga. Äl +10 idag.
Någon som ser något? :)
9e försöket. Vet inte hur många test jag har avverkat sen i somras. Snälla säg att ni ser samma som jag!
Ingen aning om när i cykeln jag egentligen befinner mig. Är just nu på dag 33 och har inte lyckats fånga någon stegring på äl testen, dock varit väldigt flitiga med sex varannan dag sen dag 8. Tycker mig se ett suuuuper svagt men kan vara ögat som lurar eller ett spökstreck...