Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Trixar bild även tagen över lampan så så otydligt är strecket :( torkstreck då?
Trixar bild även tagen över lampan så så otydligt är strecket :( torkstreck då?
Hej på er! Köpte ett digitalt test idag. Vågar jag kissa på Stickan nu eller måste jag vänta till imorgon?
Hej på er! Köpte ett digitalt test idag. Vågar jag kissa på Stickan nu eller måste jag vänta till imorgon?
Ingen som vill svara om de e torkstreck på mitt ? Vill ju gärna hoppas haha.. I morgon ska jag till privatläkare och förhoppningsvis få hjälp med denna otroligt sega väntan och att min mens inte blir så sen som sist "61 dagar" pratade på Prego time så får se :)
Börjar få lite värk på vänster sida nere vid tjejmagen! Inte som mensvärk utan mer som lite träningsvärk :-/
Linus1234: jag ser strecket, men det är svårt att säga om det är pos eller neg. Vad kommer testet ifrån? Jämför tex med min senaste bild (som är neg, men med synbart streck inom testtiden), om det är positivt kommer ditt streck bli starkare och få mer färg när dagarna går! Håller tummarna!
UNDSKA .... Hur går det?
MYSMIA 79 - hur går det?
Ser jag i syne eller är det nått väldigt svagt där?
Dagens test och ser fortfarande ett svagt streck men är nog torkstreck för syns inte så mkt utan lampan! :( fast ser jag i syne? Man stirrar sig ju blind