Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Äl+10 8.00
Äl+10 21.00
Äl+11 7.00
Svaga streck, spök?!
Äl+10 8.00
Äl+10 21.00
Äl+11 7.00
Svaga streck, spök?!
Blir det så här om det inte är ett plus? Bim-4
Gjorde ett äl-test nyss som visar att ngt är på G och hade massa gravtester och tänkte bara se om även det ger utslag vid äl. Äl-tester ger ju utslag vid graviditet så var bara nyfiken. Och starka streck kom fram som ni ser på testet i mitten?!?! Jag tog ett till för att dubbelkolla och inte ett streck alls. Jag blir lite förbannad på Testlagret, tänk om jag tror jag är gravid och tar ett test som visar starka linjer och så är det inte alls sant?!?! Fy bubblan man kan alltså INTE lita på Testlagret. Eller är det ngn annan som har ngt teori? Dessa tre är på samma urin.
Charlie40 är alla äl test eller de två till vänster? Jag testade positivt med äl test en vecka fler mens om fram tills mensen kom. Hade hopp om att jag var gravid med gravtester var negativt:(
Men gud! Det verkar ju inte vara klokt. Vad har du för LOT nummer på dina testlagret? Jag har 140803....
Charlie40:
Man kan ju få mensblödningar trots att man är gravid?
Testlagret verkar ju ha riktiga skittest efter allt man sett på detta forum!
Är du så osäker så tycker jag nästan att du ska ringa bm och berätta. Spara testet och ta med om ni bokar en tid!
Hej har testat positivt på testlagret nu i 5 dagar tog ett cb digitalt nu imorse på bim -2 som visade ej gravid:(
Mina har också lot nr 140803
Vad tror ni?
Tycker digitala borde visa oxå om det är nåt:(