• majja77

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tokfrans skrev 2013-12-06 18:10:40 följande:
    Vissa plussar ju t.om nån vecka efter bim
    kanske kan ta in liiiite hopp då, TackHjärta
  • majja77

Grattis. .vilken dag började du testa?

Bella06 skrev 2013-12-06 19:36:26 följande:
    Sa ju det! ???? Grattis!!!

• majja77

fy f*n vilken molvärk som dragit igång....usch, ni som plussat har ni molvärk/mensvärk?

• majja77

Grattis!!!! Vilken dag är du på? Haru haft neg innan

fayefaye skrev 2013-12-07 12:11:23 följande:
      Syns bilden? Första är BM-2 andra är BM-1 (tror jag iaf). Spökstreck eller ej?

• majja77

Visdte du med säkerhet förra gpngen du hade äl? Fick du veta varför det visade pos så sent? Kan de va för att det enligt forskning så tar det 7-15 dagsr för ägget att fästa och efter det fäster då producera hcg hormon. .djungel i info hahs...stort grattis igen..fick du inte ens svsga streck förra grav?

ClaraV skrev 2013-12-07 20:03:59 följande:
    Äl + 13 är det idag, men med dottern så fick jag inget streck förens äl + 25. bim +11 alltså.

• majja77
    LovisaC skrev 2013-12-07 20:52:13 följande:
    Ja grattis!!!{#emotions_dlg.flower}   vilken dag är du på efter äl?
  • majja77
    lidis1014 skrev 2013-12-08 09:45:57 följande:
    ÄL +12. Nu ger jag upp för denna månad, strecken känns alldeles för svaga! Tråkigt, men bara att ladda om nästa månad. Lycka till ni andra som snart har bim!

hej, ser ingen annledning till att du ska ge upp, dina sterck syns ju och dem är ju rosa..om en vecka ska du se att du fått mer hcg så då blir dt starkare, jag säger grattis iaf till dig Hjärta
  • majja77

Här kom tanten..så mina skuggor var definitivt spööööök...Grattis alla som plussat, och lycka till alla som väntar på plusset och på äl...vi får köra på nytt lagom till 19 december, så hoppas på pluss till nyår då!!

• majja77

Stort grattis till alla som plussat, stort lycka till ni som väntar på det magiska plusset på bim eller heeeeelst före Flört

bim.  Mys tid för alla som väntar äl och lyckas pricka rätt!!  Själv har jag äl någonstanns mellan 18-21 december.. vi myste till lite imorse, och när jag skulle på toa och kissa en timme senare så blödde jag?? hmm ..va fan kan det vara?? och ingen glad gubbe på äl test idag iaf..skum grejj...det avtog senare men man undrar ju va fan det va för något?..aja.. hoppas det TAR sig denna månad..Lycka till ALLA!!!Hjärta

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester