• Anonym (en med liten)

    Ok - vem av oss har minst pitt?

    jaja - här är ännu en kukstorlekstråd. Men denna gång åt andra hållet så att säga. Det finns ju oceaner med trådar som handlar om att tävla, skryta och ljuga om vem som har störst. Men vem har minst då?

    Själv har jag en liten kuk på bara 13 cm vid stånd. Hur liten har du? 

    Skulle gissa att den här tråden blir forumets kortaste och dödaste tråd någonsin.  

  • Svar på tråden Ok - vem av oss har minst pitt?
  • Anonym (tjej)

    Jag har ingen kuk alls så jag vinner nog i denna tråd.

    Men skämt åsido... TS, du får utveckla andra färdigheter istället, tunga och fingrar.  

  • Anonym (en med liten)
    Anonym (tjej) skrev 2011-09-20 10:41:55 följande:
    Jag har ingen kuk alls så jag vinner nog i denna tråd.

    Men skämt åsido... TS, du får utveckla andra färdigheter istället, tunga och fingrar.  
    Nu handlar ju inte tråden om att vi med små penisar skulle ha ett dåligt sexliv eller behöver hjälp att överhuvudtaget få sex. Utan bara en ärlig diskussion om vem som är minst.
  • Anonym (tjej)
    Anonym (en med liten) skrev 2011-09-20 11:04:37 följande:
    Nu handlar ju inte tråden om att vi med små penisar skulle ha ett dåligt sexliv eller behöver hjälp att överhuvudtaget få sex. Utan bara en ärlig diskussion om vem som är minst.
    Ursäkta så himla mycket!
  • Anonym (en med liten)
    Anonym (tjej) skrev 2011-09-20 11:05:13 följande:
    Ursäkta så himla mycket!
    np - du är ursäktad
  • Ovidius

    Jag brukar säga till tjejer som stöter på mig grovt, men som jag inte är intresserad av. att jag har en kuk på sju cm. Då tittar dom blixtsnabbt ner i skrevet på mig. Och frågar men  "då är den väl tjock?"  Nepp svarar jag! Men jag blir inte av med dom ändå!

  • Anonym

    Jag har bara 14 cm. Skulle vara nöjd med livet om den typ var 16 cm. Livet skulle leka då

  • Anonym (10x10)

    Jag har 10 cm lång, och 10 cm i omkrets. Jag vet att det är relativt litet men har aldrig haft några problem med sexlivet. Tungan ute

  • Anonym (10x10)
    Ovidius skrev 2011-09-20 12:43:25 följande:
    Jag brukar säga till tjejer som stöter på mig grovt, men som jag inte är intresserad av. att jag har en kuk på sju cm. Då tittar dom blixtsnabbt ner i skrevet på mig. Och frågar men  "då är den väl tjock?"  Nepp svarar jag! Men jag blir inte av med dom ändå!
Svar på tråden Ok - vem av oss har minst pitt?