• Anonym (Orolig)

    Känner ingenting! :(

    Jag är gravid. Har förlorat ett barn tidigare i år. Och jag är så himla orolig så jag går bara och klämmer på magen hela tiden! Jag känner inga fosterrörelser, ingenting!

    Jag är i v 17+ nånting.

    Är det någon mer som inte känner eller som har samma oro?

  • Svar på tråden Känner ingenting! :(
  • Anonym

    Usch förstår din oro om du förlorat ett barn tidigare, hemskt ledsen. Men jag kände inget i magen förrän i vecka 20 varken denna gång eller förra, så det kommer ska du se .

  • Anonym (Orolig)
    Anonym skrev 2011-09-25 10:13:48 följande:
    Usch förstår din oro om du förlorat ett barn tidigare, hemskt ledsen. Men jag kände inget i magen förrän i vecka 20 varken denna gång eller förra, så det kommer ska du se .
    Okej.. Om det inte skulle varit för det som hänt tidigare kanske jag inte skulle reagera som jag gör nu. Men tycker det är så himla jobbigt att oroa mig. Jag vill bara att Ul ska komma så jag jag får se att allt är okej.
  • Puma87

    Om du är orolig tycker jag du ska ta upp det med din BM och se om du kan få tidigare UL eller lyssna på hjärtljuden eller dyl för att stilla din oro


    Kitty 081003
  • Anonym (Orolig)
    Puma87 skrev 2011-09-25 10:22:35 följande:
    Om du är orolig tycker jag du ska ta upp det med din BM och se om du kan få tidigare UL eller lyssna på hjärtljuden eller dyl för att stilla din oro
    Ja jag hade tänkt boka tid med henne men nu har hon semester. Och mitt Ul är nu i veckan så det känns som om jag måste vänta. Tycker det är en obehaglig känsla när man inte vet vad som händer i magen. JAg har ändå barn sen innan och med dom oroade jag mig inte alls. Ingenting.
  • Puma87
    Anonym (Orolig) skrev 2011-09-25 10:24:21 följande:
    Ja jag hade tänkt boka tid med henne men nu har hon semester. Och mitt Ul är nu i veckan så det känns som om jag måste vänta. Tycker det är en obehaglig känsla när man inte vet vad som händer i magen. JAg har ändå barn sen innan och med dom oroade jag mig inte alls. Ingenting.
    Ta upp denna oro med din bm när hon kommer tillbaka, du måste ju få hjälp med den då du knappast kan må bra utav att vara orolig hela tiden. Tar hon inte din oro på allvar ja då ere bara att byts bm.
    Kitty 081003
  • Anonym (Orolig)
    Puma87 skrev 2011-09-25 10:27:31 följande:
    Ta upp denna oro med din bm när hon kommer tillbaka, du måste ju få hjälp med den då du knappast kan må bra utav att vara orolig hela tiden. Tar hon inte din oro på allvar ja då ere bara att byts bm.
    Tack för tipset! Ska göra det! Kanske kan få gå på tätare kontroller. :)
  • Puma87

    Min kompis förlorade sitt barn i magen i typ v 36 eller dyl och hon fick gå på mkt tätare kontroller osv pga att läkarna ville lugna hennes oro


    Kitty 081003
  • Anonym

    jag kände min dotter först i v 24 då min moderkaka låg som en stötdämpare för magen !kanske är så för dig också? om du är för orolig tycker jag du ska gå till en annan bm för att lugna nerverna och sen tätare kontroller

    LYcka till . kram  

  • Anonym (Orolig)
    Anonym skrev 2011-09-26 12:26:17 följande:
    jag kände min dotter först i v 24 då min moderkaka låg som en stötdämpare för magen !kanske är så för dig också? om du är för orolig tycker jag du ska gå till en annan bm för att lugna nerverna och sen tätare kontroller

    LYcka till . kram  
    Varför ska jag gå till en annan bm?
  • Anonym
    Anonym (Orolig) skrev 2011-09-26 12:27:26 följande:
    Varför ska jag gå till en annan bm?
    jag menar tills din är tillbaka =) bara så du får lyssna på hjärtljuden och kanske blir lugnare =)
  • Anonym

    Jag köpte en doppler och lyssnade hemma. Hjärtljuden gjorde mig lugn.
    Det är säkert inte nyttigt att lyssna med sån men riktig oro är nog värre.

  • Anonym (Orolig)
    Anonym skrev 2011-09-26 13:13:52 följande:
    jag menar tills din är tillbaka =) bara så du får lyssna på hjärtljuden och kanske blir lugnare =)
    jaha  du menade så :) Jag kände precis två "duttar"!! :):):) Så nu är ajg lite lugn tills ultraljudet :)
  • Anonym
    Anonym (Orolig) skrev 2011-09-26 13:29:54 följande:
    jaha  du menade så :) Jag kände precis två "duttar"!! :):):) Så nu är ajg lite lugn tills ultraljudet :)
    skönt =) förstår din oro men försök koppla av och njut =) lycka till 
  • Anonym

    Förstår verkligen din oro, var jätte nojjig själv när jag väntade barn och då hade jag inte fölorat något innan så dina känslor och oroär ju verkligen inte konstigt. Prata med någon, absolut!
    Lycka till

  • Neliz9

    Jag började känna rörelser för bara 2 veckor sedan, då var jag alltså i vecka 21. Så vänta du lite så skall du se att det kommer, tar bara lite tid ibland :) Men förstår helt och hållet din oro såklart, men som sagt var, vänta lute så ska du se :)

Svar på tråden Känner ingenting! :(