• L Maria

    Två mf eller fler och sedan fått barn? Pepp behövs!

    Går för närvarande igenom en riktig depp-dal och skulle behöva höra lite positiva historier!
    Vi har försökt få barn i över ett år nu och har blivit gravida två gånger - båda har slutat i mf i v 5+0.

    Just nu känns det bara tungt och eländigt och som att vi kommer att behöva vänta och vänta och vänta och att vi inte sett slutet på missfall än (den vet jag att man aldrig kan säga något om, men, som sagt, deppigt just nu...)...

    Skulle bli glad om jag kan få höra lite positiva historier från er som haft två missfall eller fler och sedan blivit gravida med ett barn ni fått behålla. Hur lång tid har det tagit, fick ni någon hjälp, medicinerade ni på något vis, osv?

  • Svar på tråden Två mf eller fler och sedan fått barn? Pepp behövs!
  • L Maria

    Fick du gjort någon utredning efter nr tre...? Och första gick helt som den skulle...? 1½ år känns ju (i sammanhanget) som en överkomlig tid, just nu är man bara rädd för att det ska dröja flera år innan det går...

  • L Maria

    Cia - den tråden har jag läst en hel del i, men det får ju också konsekvensen att man känner att ja, det kommer aldrig att gå och vem orkar vänta 3, 5, 8 missfall innan det går bra... Kollade lite i den andra och då känns det bättre! Har för övrigt beställt "bibeln" nu också...

    Liljekonvaljen - och du fick ingen medicin eller något sådant för att behålla dina döttrar sen...?

  • L Maria

    Liljekonvaljen - Känns på något vis också betryggande att det kan gå utan mediciner etc. även om man råkat ut för två eller tre mf!

Svar på tråden Två mf eller fler och sedan fått barn? Pepp behövs!