• Anonym

    29 år och redan rynkor mellan kind och näsa......

    Jag har linje mellan näsan och kinden som går utanför munnen om ni förstår. Jag är bara 29 år och förstår inte varför jag redan har två rynkor....så tydliga med. På ena kinden är det djupare....Står jag och tittar på mig själv snett i spegeln ser det ut som mörk linje.... Jag mår väldigt dåligt över detta....

  • Svar på tråden 29 år och redan rynkor mellan kind och näsa......
  • Anonym
    ThisIsMe skrev 2011-10-03 18:18:10 följande:
    Men vem har INTE såna? Kanske den som aldrig skrattar.
    så det är skrattrynkor det heter? två linjer på varsin sida som syns ännu mer när man är trött.... kommer väl ha hamsterpåsar och djupa rynkor där om ett par år....
  • Anonym

    Gått in i många gallerier här hos folk som e kring min ålder och det är nog bara 2 som jag har sett som har såna rynkor....

  • Anonym (Inte kul)

    Jag vet att denna tråd är jätte gammal... Men jag vill inte starta en egen tråd, och har detta problem jag med, jag har mycket mer på högra kinden samt att huden just där känns avdomnad och svullen! Är obehagligt och ser konstigt ut att det är så på ena sidan men knappt på andra. Har läst att svullnad i ansiktet kan bero på bihåleinflammation, jag har problem med näsa och bihålor så det kanske kan vara det i mitt fall.. Men jag vet verkligen inte.

Svar på tråden 29 år och redan rynkor mellan kind och näsa......