• karolina106

    När är det morgon hemma hos er?

    Alltså, min ettåring vaknar gärna 04.30 - inte ok. Men kl 06 kan jag tänka mig att man får acceptera.

    Eller?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-16 13:11
    Skulle ju vara en omröstning - inte ett quiz!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-16 13:11
    Skulle ju vara en omröstning - inte ett quiz!

    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden När är det morgon hemma hos er?
  • flora1

    Men hon kanske kan ligga kvar och doma själv om du visar att det inte är okej tid att umgås på

  • linis85

    god morgon.
    min son vaknade med dom tiderna när han var 1 år. visst det är inte roligt. men man får mer gjort. passa på att sov sen en stund med han på formiddagen. det ändrar sig tidsnog. min son sover inte längren till 7 på helgerna och nu är han 4 år blir 5 i februari. fick en morgon pigg son Flört

  • Amanda77

    Mina stora barn är sover mer än gärna på morgonen vilket tvillingarna inte vill. Här blir det oftast morgon kl 4, då tvillingarna vaknat och väcker ena broder. Men full gång på han tills han ska sova iställt.  

  • La Lola

    En quiz? Alltså kan man svara rätt eller fel på detta?

    Allt efter 6.30 är ok här.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Dimitra

    Jag svarade visst fel

    Kl 6 är det morgon här, före det kliver vi inte upp hur pigg 2-åringen än är. På vardagarna ringer väckarklockan 6.15 och den lilla tar aldrig sovmorgon på helgerna.


    The Dimitra universe.
  • Adephi

    Här vaknar dom en normal morgon mellan 6-7, någon enstaka gång tidigare. Det gäller 1 och 4 åringen, 12 åringen sover gärna till 8 iallafall på helgen.

  • LilaRos

    klockan 6 är det morgon här på vardagarna.
    på helgen sover vi ofta till 7-hlav 8.

    Det känns lagom och bra :)

  • Hallonsocker

    Vid 9-10. Det beror väl till stor del på när dom somnar?

Svar på tråden När är det morgon hemma hos er?