Inlägg från: Anonym (----) |Visa alla inlägg
  • Anonym (----)

    Hon påstår att hennes dotter dog ?! Kan man ta reda på om hon har barn eller ej ?

    Är så att en tjej påstår att hennes dotter dog i en allvarlig olycka, det har aldrig stått i någon tidning och hon ändrar sin historia rätt som det är. 
    Hon är en verklig mytoman och andra mår dåligt när hon berättar sin historia som hon kokat ihop.
    Kan man på någotvis ta reda på om hon verkligen haft en dotter , ex via skatteverket utan att ha hennes 4 sista siffror ? 

  • Svar på tråden Hon påstår att hennes dotter dog ?! Kan man ta reda på om hon har barn eller ej ?
  • Anonym (----)
    Anonym (B) skrev 2011-10-20 20:00:28 följande:
    Är väl bara fråga någon kompis till henne eller släkting? Eller du kanske inte är vän med henne? Det skrivs inte alltid i alla tidningar men om det vore en allvarlig olycka måste det ha stått i lokaltidningen
    Är bara bekant men ingen som bor i närheten har hört om detta och det handlar om en enormt allvarlig olycka som skulle ha skett men det går inte att läsa någonstans.
    Det är väldigt tydligt att allt är påhitt från hennes sida med tanke på hennes sätt att prata om det samt att hon säger att hon är lätt handikappad ( hon påstår dock att det är dyslexi , dock inte hört om folk som får diagnos med lätt förståndshandikapp pga läs o skriv svårigheter ).

     
  • Anonym (----)
    Tahu skrev 2011-10-20 20:13:52 följande:
    men varför måste du veta sanningen, hittar man på en sån historia mår man nog inte så bra. Blir nog inte bättre av att folk konfronterar henne oavsett, låt henne vara!
    Inte många som tror på det  och hon får hjälp via socialen bla. 
    Men jag orkar inte lyssna på hur någon pratar så om ett barn som aldrig funnits och hon pratar enbart om olyckan i sig & hur hennes barn kvävdes till döds o allt möjligt .
    Men jag kan släppa det helt när jag har svart på vitt , thats it . Jag har barn i samma ålder och det känns när någon säger så , alla blir illa berörda av hennes prat. 
  • Anonym (----)
    Anonym skrev 2011-10-20 20:29:00 följande:
    Varför denna misstänks samhet mot folk hit och dit, förstår den inte och blir trött och uppriktigt ledsen när allt ska styrkas med fakta innan man vill visa med mänsklighet och stöttning 
    Saken är den att jag trodde verkligen på detta , mådde hemskt dåligt och sen kom tydliga tecken på att något inte stämde, ska inte gå in så djupt i det MEN det finns många tvivel i detta så tro inte vi misstror henne för ingenting . 
    Inte fasen trodde jag människor kunde komma på sådana här hemska historier men när man sedan märker dom där teckena på att lögnen håller på att spricka , ja då är det dags att leta fram sanningen ! 
  • Anonym (----)
    apelsinsoda skrev 2011-10-20 20:58:48 följande:
    Har du tänkt på hur du skall reagera om det visar sig att det är sant att hon haft en dotter och du rotat i det du absolut inte har med att göra. Vad skall du göra då mer än be om ursäkt?
    Hon blandar in mig trots att jag försöker hålla mig ifrån det, hon vet inget om vad jag tycker o tänker, jag är ju inte helt blåst förstår du så jag säger ju inte direkt rätt upp i ansiktet på henne att jag tror hon ljuger .
    Jag vill veta med all säkerhet vad som skett och inte skett därav ska jag ta reda på uppgifterna här.
  • Anonym (----)

    Ha fått reda på att allt var påhitt , hon verkar vara mytoman & ert förklarar hennes beteende z Hennes granne hade aldrig sett ett barn men hon hade sagt att hon varit gift o fått massor sv misfall mm. Saken är att hon ändrar sin livshistoria till varje person Men får hoppas hon kan få hjälp för det är ju illa att göra så som hon.

Svar på tråden Hon påstår att hennes dotter dog ?! Kan man ta reda på om hon har barn eller ej ?