• Be Ja

    Fontänorgasm vs lubrikation vs fittsaft?

    Finns det såhär lite kvinnor/tjejer här på FL som kan berätta om sina egna fontäner. I tidigare trådar verkar det som mer än hälten av dem som skriver sprutar. Svårt att lita på den statistiken.

    Någon som inte sprutar men ändå är så våt av fittsafter eller lubrikation att det nästan är lika blött som en fontän?

  • Be Ja
    HäxanSurtant skrev 2011-11-06 22:46:35 följande:
    Fittsaft är glidigare, så även om de inte är någon tjock vätska så är den liksom halare, slemmigare på något sätt, fast de är ganska tunt. Vid fontän är vätskan klar, tunn som vatten, inget glid allas på samma sätt...
    Be Ja skrev 2011-11-04 00:41:35 följande:
    Finns det såhär lite kvinnor/tjejer här på FL som kan berätta om sina egna fontäner. I tidigare trådar verkar det som mer än hälten av dem som skriver sprutar. Svårt att lita på den statistiken.

    Någon som inte sprutar men ändå är så våt av fittsafter eller lubrikation att det nästan är lika blött som en fontän?
    Jag är så våt utan att spruta, det är ju liksom två olika saker, jag blir våt, jättevåt. Eftersom jag bara har fått fontän ihop med två män så är det ju knappast det vanligaste heller för min del. Jag kan bli så blöt att det liksom rinner längs låren vissa gånger, men det beror ju på kemi osv, har dock liksom läkt igenom trosor och jeans mer än en gång under min livstid av ren fittsaft så att säga, detta lånt innan jag ens visste att jag kunde få fontänorgasm, för det är relativt nytt i mitt liv.
    Har du blivit tillfredsställd med trosor och byxor på de gånger det har läckt igenom fittsaft?
  • Be Ja

    Vilken färg och konsistens har er fittsaft då?
    Nån som får lika mycket fittsaft att rinna som en fontänorgasm innehåller?

  • Be Ja

    Har du fått vitaktiga eller "slemmiga" fontänorgasmer någon gång? Rinner de då eller sprutar de? Mängd?

  • Be Ja
    Mimmlas skrev 2011-11-07 01:30:49 följande:
    Vätskan som kommer vid fontänorgasm består mest av socker och luktar och smakar sött.
    Är genomskinlig och inte slemmig.

     
    Finns det någon som får slemmiga fontäner?
    Eller någon som får fontäner som INTE sprutar? 
  • Be Ja

    Var e det skönast att komma med en fontän?
    Någon som vill ha kuken i fittan samtitigt som fontän? 

  • Be Ja

    Ni som får fontänorgasmer, får ni oftast en vanlig orgasm före eller först fontän och sedan en vanlig orgasm eller bara fontänorgasm.

    Måste finnas någon som kan berätta här, ty i andra trådar om fontänorgasm verkar det nästan som 100% av alla kvinnor får fontänorgasm, kan inte stämma enligt statistiska undersökningar som har gjorts.

    Kanske ni borde berätta hur man skall göra för dem som aldrig har fått fontänorgasmer för att eventuellt kanske få en fontän någon gång.

  • Be Ja

    Skillnaden mellan porrfilm och verklighet angående fontänorgasm?

    Kan det spruta så mycket som det gör i porrfilmerna?

  • Be Ja

    Någon annan som undrar skillnaden på fittsaft och fontän?
    Skillnaden på fontän i verkligheten och på porrfilm?
    Mjölkig och trögflytande eller vattnig och tunn? 

  • Be Ja
    Tokstolla skrev 2011-12-06 10:03:10 följande:
    Jag behöver bara stimulera klitoris för att få fontäner och om det är något "i vägen" som fingrar eller manliga tillbehör så kan jag inte få fontän. 

    Angående hur långt in... min g-punkt sitter väldigt långt ner. Inte alls som skolboken och jo, i början hjälpte det verkligen att bli "dubbelstimulerad". Men jag behöver komma nära gränsen några ggr och bli skönt stimulerad länge om jag ska ha niagarafall där nere  

    Känner du dig kissnödig efter sex, trots att du tömde urinblåsan innan? Då är man nämligen på rätt väg. 

    Men det är också så att alla kan inte få fontäner precis som vissa kvinnor aldrig får en vaginal orgasm och några ytterst få någon orgasm öht. Personligen tror jag dock inte att man ska ge upp någon gång men målet ska nog aldrig vara vilken typ av orgasm man får utan njutningen från första stund tills att man bestämmer sig för att sluta- oavsett vart det lett. 

     
    Hur länge behöver du stimulans innan du kommer med första fontänen?
    Kan du få flera på raken och hur länge tar det till dom följande?

    Kan du bara liksom bestämma vilken orgasm du vill ha eller
    kommer den som råkar komma?
  • Be Ja
    Tokstolla skrev 2011-12-06 11:04:19 följande:
    Ja, jag antar att det bara är rubbandet eller vad nu gubben min gör, LOL. Men som vi tidigare nämnt är det viktigt att spänna musklerna på insidan utåt och inte innåt (eller slappna av extremt mycket- men det tog tid innan jag verkligen kunde slappna av och inte dra musklerna innåt- vilket jag gärna gör annars). 

    Fast det är ovanligt att jag endast får klitorisstimulans när vi har sex. Däremot kan jag inte få fontän om saker och ting är "i vägen".  

    Jag trodde att alla som hade lärt sig hur kroppen fungerar kunde få fontäner genom bara stimulera klitoris, men det kanske inte är så...  
    ...alltså kuken får inte vara i fittan för att du skall få fontän!
  • Be Ja

    Hej,

    Länge sedan någon svarat här i tråden.

    Många som säkert har funderingar i detta ämne ännu.

    Så för att få tydliga svar på frågorna kunde tjejerna och kvinnorna fånga deras vätskor på bild och förklara vad som finns på bilden.

Svar på tråden Fontänorgasm vs lubrikation vs fittsaft?