• Anonym

    Squirta?

    Detta är ju lite genant men som tur är kan man vara anonym. vi lyckades med detta för ett litet tag sedan och gissa om jag blev förvånad!... Squirta är vad jag förstått då tjejen skvätter (spruta låter så äckligt när det gäller tjejer anser jag) och vissa kan tydligen det någon meter (?) det gjorde ju inte jag...  men tillräckligt för att det ska räknas som det,  Drömmer

    Har ni lyckats med detta? Häftigt Förvånad *fniss* trodde inte det gick. 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-04 17:20
    Nu gjorde jag det som en quiz. Skit.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-04 17:21
    Det finns inget rätt och fel så klart!! - men rätt blev ja och nej blev fel då. 'suck' :)
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Squirta?
  • Frontline

    fick frugan till att spruta 1 gång i soffan av tyg, som tur var så gick det att ta bort tyget så vi kunde tvätta den.
    Har försökt ett flertal gånger sen dess men utan resultat tyvärr, men häftigt värre var det Tungan ute


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym
    Frontline skrev 2011-11-04 17:25:04 följande:
    fick frugan till att spruta 1 gång i soffan av tyg, som tur var så gick det att ta bort tyget så vi kunde tvätta den.
    Har försökt ett flertal gånger sen dess men utan resultat tyvärr, men häftigt värre var det Tungan ute
    Haha! skoj. ja jag blev riktigt överraskad. Skrattande det värsta var hur man kunde känna att det inte var en vanlig orgasm utan någon annan sort påväg...
  • Tidens Sand

    Har själv fått det ett antal gånger. Tycker orgasmen blir något intensivare än vanligare om man fortsätter efter denna kvinnliga ejokulation :P Men har ytterst svårt att hitta de rätta knapparna till till denna himmel. Ibland går det, ibland inte. Karln vart väldigt förvånad att jag kunde få fontänis.

    Squirtinghar ju olika namn på det hela. Allt från kvinnlig ejokulation till fontänorgasm. Men allt handlar helt enkelt om att kvinnan får en rätt blöt orgasm :P (vissa får det så jävligt att de blöter ner allt)

  • frånochmeddu

    Händer i princip varje gång jag och min kille ligger med varann! Innan honom har det aldrig funkat med penetrering, utan bara med fingrar.. Men han kan sin sak
    Äh, inget att skämmas för! Nice ju ! 


    BF 17 Juli 2o12<3
  • timri

    Lyckas få det då och då. Grymt skönt, på gränsen till olidligt, och väldigt blött. Så plastad frotté är bra att ha

  • LionQueen

    Jag har en lite annorlunda historia med squirting. Lärde mig nämligen att få de av analt först. En kväll hände det bara, 8 st på ca. 5 min. och både mitt kk och jag var paffa. 
    Sen tog det ett tag till innan jag lärde mig få det av att bli pullad eller smekt.

Svar på tråden Squirta?