• Anonym (dahlia)

    hur bli av med flytningar?!?!

    Hej! Jag undrar om ni har något tips på hur jag ska minska/bli av med min flytningar.
    Tycker det är fruktansvärt jobbigt att dra av trosorna när dom är helt vita inför killen så brukar försöka gömma mig när dom ska av... Jag har testat mig och är helt ren. Snälla dela med er av alla tips nu har..

    ps. visste inte vilken kategori jag skulle sätta tråden i, men ser de som obehag. ds.

  • Svar på tråden hur bli av med flytningar?!?!
  • Anonym

    Har samma problem så jag kör med trosskydd... inte för att det blir mindre flytningar för det men man kan byta ut trosskyddet med jämna mellanrum istället för att gå runt med kladdiga trosor.

  • Coyote

    Man SKA ha flytningar, det är inget konstigt i det. Använd trosskydd om det är obehagligt, och om det är sjuka mängder så kan du ju söka gyn och kolla.

  • Anonym (dahlia)
    Coyote skrev 2011-12-12 17:12:52 följande:
    Man SKA ha flytningar, det är inget konstigt i det. Använd trosskydd om det är obehagligt, och om det är sjuka mängder så kan du ju söka gyn och kolla.
    men ska man ha HELA TIDEN???? okej innan mens o sånt de förstår jag, men hela j*vla tiden??? de knäcker mitt självförtroende ju, det är inga sjuka mängder, men de är en mängd.
  • Coyote
    Anonym (dahlia) skrev 2011-12-12 17:57:02 följande:
    men ska man ha HELA TIDEN???? okej innan mens o sånt de förstår jag, men hela j*vla tiden??? de knäcker mitt självförtroende ju, det är inga sjuka mängder, men de är en mängd.
    Ja, det ska man ha hela tiden. Flytningarna hjälper till att hålla underlivet friskt, de renar och smörjer. Utan flytningar blir man torr och det är inte roligt.
  • Anonym (dahlia)
    Coyote skrev 2011-12-12 18:01:32 följande:
    Ja, det ska man ha hela tiden. Flytningarna hjälper till att hålla underlivet friskt, de renar och smörjer. Utan flytningar blir man torr och det är inte roligt.
    har för mig att jag har läst nånstans att de kan ha med ph balansen i underlivet som gör att man får flytningar, alltså obalans.
  • Coyote

    Jo, en ökad mängd flytningar kan bero på obalans, men har man inga problem med lukt eller klåda eller liknande så är det ingen fara.

  • Anonym

    En fråga: Varför skäms du inför din kille att du har flytningar? Alla (de flesta) killar vet väl att tjejer har flytningar.
    Tror du på allvar att han skulle bry sig?
    Och ett tips: använd inte trosskydd! Det gör att flytningarna ökar.


     

  • Anonym (dahlia)
    Coyote skrev 2011-12-12 18:34:06 följande:
    Jo, en ökad mängd flytningar kan bero på obalans, men har man inga problem med lukt eller klåda eller liknande så är det ingen fara.
    vet du hur man kan göra för att få ph värdet i balans? vill verkligen inte göra gyn..
  • Coyote

    Om man har en obalans kan man använda lactal, finns på Apoteket. Men det är ju inte säkert att du har det.

  • meldeah
    Anonym skrev 2011-12-12 18:39:41 följande:

    En fråga: Varför skäms du inför din kille att du har flytningar? Alla (de flesta) killar vet väl att tjejer har flytningar.
    Tror du på allvar att han skulle bry sig?
    Och ett tips: använd inte trosskydd! Det gör att flytningarna ökar.


     


    Öööhhh.. Hur gör trosskydd att flytningarna ökar? Känns ju om inte annat renare med ett trosskydd än kladdiga trosor.
Svar på tråden hur bli av med flytningar?!?!