• Anonym

    förlorat barn på huddinge

    Jag förlorade min dotter i magen eller under förlossningen (vet ej ännu inte exakt vad som hände ) i v.40. Jag åkte in på förlossninge på huddinge sjukhus i november iår där man konstaterade att det inte fanns några hjärtljud, sen fick jag föda fram henne, det värsta jag varit med om....
    Någon som varit med om samma sak i år?

  • Svar på tråden förlorat barn på huddinge
  • Jessica79

    Hej, jag förlorade mitt barn på samma sätt i oktober och den 28 okt föddes vår dotter. Jag var i v 39 och slemproppen hade gått på morgonen dagen innan o jag hade varit hos bm o hjärtljud o allt såg bra ut och hon önskade mig/oss lycka till... Så grymt livet kan vara som låter en gå en hel graviditet och så ramlar man på målsnöret, jag var öppen ett par tre cm när jag kom in o fick också föda fram vårt barn. Först tyckte jag det var grymt att behöva genomgå förlossning men idag är jag glad att jag gjorde det för det är den erfarenhet som gör mig rikare, det andra hade jag gjort vad som helst för att slippa. Jag hade en relativt snabb förlossning 9 h för att vara förstföderska och fick en hel del smärtlindring men om den hade varit tuff som jag antar att din var så hade jag nog känt samma sak. Jag bor i Skåne så inte Huddinge tyvärr, har du någon i din närhet som varit med om något liknande som du kan prata med? Jag känner att det ger mig mycket att prata om det. Vi har inte fått några svar på varför det hände mer än att det händer och vi hade otur.. Jag älskar min dotter Alva och hon kommer alltid vara mitt första barn och ha en mycket speciell plats i mitt hjärta . Skickar en varm kram till dig:)


    Jessica, mamma till alva
  • MinEmPsi

    Hej! Så ledsen att även du har en liten ängel. En förälders mardröm, ingen ska behöva uppleva det. Födde också min ängladotter på huddinge sjukhus, fast 2008. Underbar personal i denna svåra stund.

  • Anonym (...)

    Beklagar verkligen
    Jag var själv nära att förlora min dotter 05 och då Huddinge . 

  • p0ppaN

    Jag förlorade inte min dotter i magen och inte på Huddinge sjukhus.

    Min dotter dog den 7:e oktober iår (tänkte jag skriva...... förra året).  


    Mamma till ängeln Lilly 11.07.27 - 11.10.07 <3
Svar på tråden förlorat barn på huddinge