Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Jag behöver också förstå den där städkoden som många kommit på för länge sen....Detta får bli en del av "Mina -mål -för-2012-tråden" www.familjeliv.se/Forum-24-255/m62753104.html
Jag behöver också förstå den där städkoden som många kommit på för länge sen....Detta får bli en del av "Mina -mål -för-2012-tråden" www.familjeliv.se/Forum-24-255/m62753104.html
Hushållsschema fixat! Och ett första röj plus sysslorna på schemat. Så skönt att få uppgifterna avgränsade!!
Vad är det där med hotspots?
Det där med avsminkningen har jag förenklat! Köpt underbara billiga avsmninkningsservetter från Gunry (citygross). Underbart när man inte orkar ner i handfatet och slabba.....och huden blir väldigt fräsch!
Myran, papperssamlare är bra i bokhyllan. GÅr snabbt att ta fram det man ska utan besvärliga lock och man slipper se eländet! Sen gillar jag såna där mappar med flera fack....men det blir lite mer omständigt...
Connect, släng skiten! Spara max ett år i en box/papperssamlare, Hur ofta behöver man gamla räkningar?
Vilka proffsiga tips! Vi kommer bli värsta husmödrarna
Vilken aktiv städtråd! Jag hänger inte med!
Jag vet inte vem som började skriva om det, men jag är också allergisk mot att hänga tillbaks smutsiga kläder igen. Byxor går an, men inte tröjor. För jag tar bara på mig använda tröjor igen om jag inte är nyduschad. Och är jag inte det tar det emot att ta på helt rena kläder! Så sånt som inte är smutsigt men använd hängs antingen över stolen i sovrummet eller på en krok och sen i krokarna som jag har över garderobsdörren (har en stor garderob typ walk in men gammeldags stil). Dom kan jag sen ta på mig om jag ska ut och promenera, om jag har badat kvällen innan och inte känner mig superfräsch på morgonen
Jag vet inte om det blir begripligt eller om det liknar svammel, för jag är så otroligt trött!