Familjen Annorlunda - Säsong 4
ÅH! Här kommer jag hänga med! Vet att det är en familj ifrån Värmland också.
ÅH! Här kommer jag hänga med! Vet att det är en familj ifrån Värmland också.
Längtar =)
Jag saknar Bob och Mia, trillingföräldrarna =)
Hade varit väldigt roligt att se hur dom har den nu!
Om ni skaffar TV4-premium (det har jag) kan ni se samtliga säsonger av Familjen Annorlunda här:http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/familjen_annorlunda?title=familjen_annorlunda_del_8&videoid=1277823 :)
Jörgen och Tina från älvdalen har tyvärr gått skilda vägar :(
Men som det är just nu har jag inga barn och vet inte om jag någonsin kommer få. Just nu är vi inne i ett riktigt jobbigt ekorrhjul och väntar spänt på att få starta IVF..
Jag håller med dig cholicharra! Det finns så mycket annat här i livet som är viktigt än resor, prylar och diverse aktiviteter. Jag tycker att du resonerar lite konstigt Starbaby. Mycket i det du säger handlar om PENGAR? Ytligheter och pengar..
Du generaliserar verkligen att alla med 12 barn har dåliga förutsättningar o.s.v. Då ÄR det inte! Av det jag sett av Mirka och Peter så lägger dom ofantligt mycket tid och kärlek på sina barn. Stimulans med pyssel, utflyter o.s.v. Dessutom håller jag verkligen med Cholicharra i inlägg #1095. Det finns såååå många karriärmänniskor som knappt hinner hämta sina ungar/sin unge på dagis ens. Skulle det vara mer okej? Dom har ju trots allt bara 1 eller 2 ungar.