• Nemi76

    Efterlysning - Bestick Allians


    För många herrans år sedan fick jag och min sambo bestick av hans mormor som inte längre lever. Inte jättedyra kan jag tänka mig men praktiska och bra rostfria bestick. Kruxet är att jag gärna vill fylla på uppsättningen med lite dessertbestick, teskedar osv men när jag googlar på "bestick Allians" så hittar jag inte dessa. Det enda som står på besticken är "Allians". Inget märke eller något annat. Någon som vet var jag kan hitta fler, eller märke, eller någon annan information som gör det lättare för mig att komplettera?
  • Svar på tråden Efterlysning - Bestick Allians
  • Nemi76
    Adamama skrev 2012-01-03 16:35:23 följande:
    Ta med till Åhléns eller Duka. De brukar vara duktiga,

    Får bli Cervera för Åhléns här har pissigt utbud och Duka finns inte här. Men tack för tipset, får nog göra det
  • Susli

    Jag har 24 bestick ( 6 av varje). Kniv, gaffel, matsked, tesked. Kan sälja mina eller köpa dina! Svar via sms

    0739207792

    Susanne

  • NennaRC

    Om detta fortfarande är aktuellt så har jag bestick av märket Allians till salu.

  • fridavarjeda
    NennaRC skrev 2017-12-03 00:13:13 följande:

    Om detta fortfarande är aktuellt så har jag bestick av märket Allians till salu.


    Hej Nenna, Jag är intresserad! Jag skriver privat till dig.
  • cbk

    Jag har massor med salladsbestick och dessertskedar. Hör av dig om du fortfarande är intresserad.

Svar på tråden Efterlysning - Bestick Allians