• Anonym (Frustrerad)

    Alla ni kvinnor som har män med låg sexlust, kan vi samlas här?

    Kan vi stötta varandra? Jag har varit tillsammans med min sambo i 1 ½ år och vi har väl aldrig haft sex i den omfattningen jag skulle önska. Jag tar initiativ 90 procent av gångerna och de gånger han har gjort det så är det för att jag "hållt på mig": Hans sätt att ta initiativ då är att fråga "vill du ha lite sex": Vi har aldrig spontan sex mitt på dagen, har bara hänt ett par gånger under vårt förhållande.. Han tycker att det är smidigare att ha sex då man lagt sig för då kan man somna gott efter som han uttrycker det. Vi brukar basta ibland i vårt hem och sitter då nakna och duschar ihop men aldrig en antydan. Jag anses nog som en sexig person skulle jag tro men känner att mitt själförtroende sjunker. Jag vill ha passion, känna mig åtrådd och älskad. På senaste tiden har jag inte kunnat tänka på annat, får bara mer och mer sexlust.Vi är under 30 båda två..

  • Svar på tråden Alla ni kvinnor som har män med låg sexlust, kan vi samlas här?
  • Anonym (ingen)

    Jag har ingen jättelust tyvärr, min sambo vill betydligt mer än mig

  • Anonym
    Anonym (ingen) skrev 2012-01-09 15:57:20 följande:
    Jag har ingen jättelust tyvärr, min sambo vill betydligt mer än mig
    förlåt läste fel,,,,,,mitt problem var tvärtom Flört
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym skrev 2012-01-09 15:58:11 följande:
    förlåt läste fel,,,,,,mitt problem var tvärtom Flört
    Kan du inte tala om varför. Jag funderar så mkt på varför han inte vill. Vad upplever du? Vill man inte vara nära, passionerad, kär och galen med den man älskar??
  • Anonym (Jossan)

    Åh vilken bra tråd!

    Min sambo vill nästan aldrig ha sex. Sist var i Juli då vi var iväg på en hotellweekend och då blev det 4 ggr på en och samma dag. Tydligen skulle det räcka året ut och lite till ändå enligt honom.
    Ibland händer det att han frågar om vi ska knulla lite. Då förväntar han sig att jag ska lägga mig på rygg och sära på benen och låta honom knöla in den. Det kommer aldrig att inträffa.
    I början av vårat förhållande hade vi väldigt bra sex. Sedan fick han problem med sina tänder och vill numer inte kyssas eller hångla. Jättetrist för mig som har ett väldigt stort behov av fysisk närhet på alla sätt och vis.
    Vi har också fått ett barn för två månader sedan så det har väl blivit ännu värre efter det.
    Jag vet inte om det är så att han inte längre finner mig attraktiv. Jag har nämligen inte frågat.
    Däremot vet jag att många andra tycker att jag ser väldigt bra ut så om jag vill skulle jag inte ha några problem att få mig något på annat håll. Den tanken lockar mer och mer men hittills finns det spärr som håller mig från det.
    Jag har sagt det till honom och då svarar han bara att jag får göra som jag vill. 

  • Anonym (Samma här)

    Älskar min sambo.. Varit tillsammans i snart 7 år... Men sexlivet?? Jag lyckades faktiskt få till det nu i helgen.. Men märk väl "jag"... Jag tog initiativen, jag gjorde det skönt för honom, han behövde knappt anstränga sig! 

    Annars händer det väl att vi ha sex 2 ggr i månaden...Obestämd 

    Märkligt att jag börjat fantisera om andra??

    Jag älskar honom, det gör jag verkligen men jag vill ha lite bekräftelse!! Han har alltid varit svår på att säga att man är fin, sexig, vacker osv... Och nu när vi knappt har sex så börjar det kännas som om något är fel på mig?

    Jag menar.. Han kan ju kolla på porr... Varför kan han inte då ha sex på riktigt?

    Han har en äldre bror som jag tyvärr börjat snegla på... Han är inte "snygg" ala Brad Pitt eller liknande.. Men han har sexappeal... Han är dock gift med barn och är helt ointresserad av andra ( vad jag vet ).. Det är bara att jag verkligen är så frustrerad så nästan allting med en k*k mellan benen blir intressant!!Skrikandes

    Vad fan gör man?? Vi har det bra på alla andra plan men detta är verkligen något som gör att jag funderar på om det verkligen ska vara jag och han?

    Har t.o.m funderat på att skaffa älskare.. Jag som aldrig i livet skulle fått för mig det innan! Bara för sex!
    Men skulle aldrig kunna se mig själv i spegeln.... Och det är ju ändå min sambo jag vill ha...  

  • Anonym

    Min man är heller ingen bock!
    Aug-dec 2011 hade vi sex 6ggr (jag räknar)

    Vi har vart tillsammans i 8 år och har haft betydligt mer förrut.
    Under hösten fråga jag rakt ut om han var otrogen etc eftersom han inte var med mig... men nej de va han inte, ansåg att lusten minskat efter 30 år.. jag vet inte!

    Nu har jag tom slutat fråga (då¨jag oftast fick nobben "jag är för trött" ) Så vill han ha får han fråga mig!
    Min egna sexlust sköter jag ensam.. inte samma sak men ändå! 

  • Anonym

    min fd var likadan.. han skyllde det hela på att jag var gravid, och när jag inte var gravid på något annat. Det var dock lite bättre när jag inte var gravid längre mne så kul var det ju inte att han var totalt ointresserad i 9 månader för att sedan tycka att jag skulle ställa upp. Hursomhelst så hade vi sex mellan 1 ggr i månaden till var 3:e månad, för han ville inte.. nästan någonsin. 
    Nu menar jag inte att anklaga era män/sambos för något men mitt ex visade sig ju ha varit notoriskt otrogen mot mig. Tom när vi nyss fått barn kunde han inte låta bli. Så fort det uppdagades lämnade jag honom, även fast det gick flera år innan det.

    Så jag hoppas verkligen för er skull att det inte handlar om något sådant för er, för jag kunde verkligen inte för mitt liv någonsin ha trott att han skulle ha behandlat mig så. Jag trodde inte alls att han var den "typen" eller hur jag nu ska uttrycka det.

    I dagsläget har jag ett förhållande med en man där vi har sex ofta. Efter det som hände mig hade jag faktiskt aldrig vågat lita på någon med knappt någon sexlust alls för jag hade förknippat det med otrohet.

    Men som svar på vad ni kan göra... 
    Kanske kan ni "jobba" på sexlivet. något måste han ju gilla?  

  • GrönaDruvan

    Haha.. Jag lägger till mig i klubben. Inget sex på snart 9-10 mån och har väl kanske haft 10 ggr på 3 år. Blir knäpp. Och ja, nu tänker jag på andra.

  • Anonym (jag med)

    Här måste jag ju vara med! Min make sen 10 år tillbaka har alltid haft lägre sexlust än jag men de senaste året har den varit på noll! I juni hade vi senast sex..

    Känner mig osexig och lite smått förnedrad av alla gånger jag försökt och blivit nobbad.
    Fantiserar om andra och funderar ibland på att träffa någon annan precis som ovanstående.
    Samtidigt älskar jag min man (annars hade jag ALDRIG stått ut) och jag vet att han älskar mig. 

    Dessutom kan jag bli galen av mina vänninors prat om karlar som vill "heela tiden". Vad har dom att klaga på liksom..Flört
     

  • Anonym (vill oftare)

    Har en underbar sambo sen snart 5 år tillbaka. Tidigare hade vi sex varje dag, men nu har det varit lite trögt sen sonen kom för drygt ett år sen. Det har alltid varit jag som har inlett sexet och han vill inte så ofta som jag. Man har ju hört om killar som aldrig får nog och tjejer som har huvudvärk jämt (vilkett inte är sant i verkligheten), men här är det jag som vill mest. Vet inte hur ofta som är lagom för honom, men jag vill varje dag. Vi löste problemet till slut mer eller mindre. Båda har varit nyfikna på trekant, så det hade vi. Hittade en kille som är omättlig, vilket gör att jag och den här killen har haft sex även när inte min sambo har varit med. Han har varit med på det såklart och många gånger så har min sambo legat brevid i sängen och runkat till mig och den andre killen, när vi har haft sex. Alla nöjda och glada. Det har funkat perfekt.

Svar på tråden Alla ni kvinnor som har män med låg sexlust, kan vi samlas här?