• Alarmklockan

    Gå ner i vikt med Diet Shake

    Ska börja min kur i morgon men smakade på shaken nyss och vilken smakupplevelse! Har testat några andra pulver dieter och de har verkligen smakat illa. Jag tror och att jag kommer klara av det här! Pulvret som jag ska dricka heter Diet shake.

    Nu till min fråga: VAD kan jag dricka till detta? Är det okej att dricka naturell loka? Kaffe med lätt mjölk eller ska jag skippa mjölken? Jag vill ju komma i kleton så man bränner fett. Man ska även blanda det här pulvret med lätt mjölk, förstör inte det? 

     Jag kommer även äta BURN x 4 så det blir lite extra förbränning.
    Vad har jag att förvänta mig? Går man verkligen ner i vikt av den här shaken? Jag ska byta ut alla måltider! 
    Jag vill gå ner från 75 kilo till 65. Jag är 175 cm lång. Är det för mycket? Jag har ingen mage alls men vill förbränna lår, rumpa och lite av ansiktet som blivit pluffsligt.

    Kom med tips och ideer! :D 

  • Svar på tråden Gå ner i vikt med Diet Shake
  • Andreas27

    Hej jag har oxå precis börjat med diet shakes, men kombinerar med naturdiet oxå..

    Har en vän som gick ner cirka 10kg på en månad och en annan som gick ner ca 9kg på en månad så det ska fungera.

    Jag började i måndags med startvikt på 99.3kg , målet är att gå ner 15kg.
    Jag dricker en shake till frukost och lunch, middag äter jag. Kyckling, fisk eller kött, med en sallad till . Och går en 40 minuters promenad varje dag. Har beställt Burn x3 som jag tänkte prova på.

    Jag blandar mitt pulver med vatten, du kan välja o blanda med lättmjölk eller vatten. Kanske kan du kombinera varannan vatten med mjölk ? .

    Ligger nu på 97.3kg .. Men det är väl i princip mest vattenmassa som försvunnit. Men jag ligger ju bara på dag 3 nu.

  • Alarmklockan
    Andreas27 skrev 2012-01-11 17:43:14 följande:
    Hej jag har oxå precis börjat med diet shakes, men kombinerar med naturdiet oxå..

    Har en vän som gick ner cirka 10kg på en månad och en annan som gick ner ca 9kg på en månad så det ska fungera.

    Jag började i måndags med startvikt på 99.3kg , målet är att gå ner 15kg.
    Jag dricker en shake till frukost och lunch, middag äter jag. Kyckling, fisk eller kött, med en sallad till . Och går en 40 minuters promenad varje dag. Har beställt Burn x3 som jag tänkte prova på.

    Jag blandar mitt pulver med vatten, du kan välja o blanda med lättmjölk eller vatten. Kanske kan du kombinera varannan vatten med mjölk ? .

    Ligger nu på 97.3kg .. Men det är väl i princip mest vattenmassa som försvunnit. Men jag ligger ju bara på dag 3 nu.
    Hej! Tack för ditt svar.
    Jag hoppas verkligen att den våg jag använde visade fel. Annars har jag gått upp 5 kilo!? Hur nu detta är möjligt eftersom jag inte ens tränar. :( Ska testa med en digital våg så fort jag får chansen.
    Jag brukar dricka med vatten på dagen och mjölk på kvällen, eftersom jag inte kan somna hungrig.
    Lycka till! :)
  • Andreas27

    Det låter konstigt, måste va vågen som är konstig.

    Imorse låg jag på 94.4 ..Så det går ju neråt iaf.

    Har du fått tag i en ordentlig digital våg ännu? Hur går det, går det åt rätt håll nu ?

Svar på tråden Gå ner i vikt med Diet Shake