Hon väljer dildon före mig
Hej!
Min sambo och jag har varit tillsammans i 2,5 år. Vi har det jättebra på alla sätt, förutom när det kommer till sex. Vi har sex knappt 1 gång i veckan. Jag skulle vilja ha sex 4-5 ggr i veckan, hon säger sig vara nöjd med läget som det är.
Till saken hör att hon flera ggr i veckan använder sin dildo när hon är själv. Jag har frågat varför vi inte har mer sex om hon ändå är kåt och vill använda dildon. Hon menar att hon inte är direkt kåt när hon tar till dildon, utan har mer en känsla av att hon måste få komma. Det liksom kliar i henne och hon måste därför använda dildon. Hon kan inte komma när vi har sex (det har hon aldrig kunnat med tidigare partners heller) så dildon blir ett sätt att få komma. Hon kör inte upp dildon i fittan utan använder vibratorn för att stimulera klitoris.
Jag kan inte hjälpa att jag ändå tycker det är märkligt. Om man vill använda dildon, är man väl kåt och sugen på sex. Eller? När tar ni tjejer till dildon? Är det alltid som ersättning för vanlig sex, eller kan det vara ett komplement?
Blir ledsen av att hon använder dildon då det känns som att hon väljer den framför mig. Undrar om hon gillar att ha sex med mig överhuvudtaget...
Vad säger ni tjejer? Hur ska jag uppfatta detta?