• Anonym (flickvännen)

    Han har minikuk, han slaknar när vi har sex, kommer på en sekund & det är pest, pest, pest...

    Är en tjej med helt normala sexuella behov. Flickvän sedan bara ett litet tag, gillar min kille jättemycket. Men han slaknar under förspel... Hänt fler gånger nu, han säger att han är kåt - men är det verkligen sant? Känns som en nödlögn från hans sida för att jag inte ska ta illa upp och tro att det är mig han inte tänder på. Det här är jättejobbigt, vad ska vi göra? Vi har pratat om det och han vill att jag ska runka av hans kuk när han slaknar. Han är ju ändå kåt, säger han. Jag blir sjukt otänd av det - han är bara 4 cm lång som slak, det känns som jag smeker en barnkuk då... Han ju inte direkt säga det till honom, det känns ju bara svinigt.

    När vi väl har sex så kommer han på fem sekunder ibland. Han vet inte ens själv och kan inte stoppa det heller. sjukt irriterande när man väl vill har sex så går det åt pipan. Jag blir galen av det här. Trodde att sexet skulle bli bättre efter vi lärt känna varandra mer men det går i omgångar. Han kan inte avbryta heller, han får miniorgasmer och sen är allt över. Han vill ju inte slicka mig efter han kommit i mig och det känns bara krystat att han ska smeka mig efteråt för att få mig komma.

    Vad gör jag?

  • Svar på tråden Han har minikuk, han slaknar när vi har sex, kommer på en sekund & det är pest, pest, pest...
  • Anonym (flickvännen)
    Anonym skrev 2012-01-31 16:25:29 följande:

    Han får väl smeka dig innan sexet då????


    Men jag vill ju ha sex oavsett. Och slaknar han i förspelet för blir ju jag sjukt otänd.
  • tinaaaaaa

    om du får komma först, får väl han bli hård sen?

    det finnsju även olika hjälpmedel, spray som gör att man kan hålla sig längre,
    penisringar för att hålla den hård, som även har klitoris stimulatorer för tjejen.
    Finns olika sleevs som fungera som en penisring och beroende på storleken på sleevsen gör den större.

  • Anonym
    Anonym (flickvännen) skrev 2012-01-31 16:27:31 följande:
    Men jag vill ju ha sex oavsett. Och slaknar han i förspelet för blir ju jag sjukt otänd.

    Ja jag vet inte vad du ska göra, mina känslor skulle svalna ganska mycket om sexet inte fungerade och då hade jag valt att inte gå vidare med den killen. Så jag har liksom aldrig suttit i den situationen. Om han slaknar så är ju något fel på honom, antingen psykiskt eller fysiskt. Be han kolla upp sig hos läkare.
  • Anonym (Trist)

    Men hallå!! Ngn skriver att det är FEL på killen fysiskt el psykiskt för att den slaknar..!! Fel fel fel!!!! Det kan hända av nervositet till exempel. Väldigt vanligt och inte alls onormalt. Däremot tycker jag att ni kan dra ut på förspelet, att han får göra det skönt för dig så att du kan komma före honom alt samtidigt..?

  • Anonym (flickvännen)
    tinaaaaaa skrev 2012-01-31 16:31:31 följande:
    om du får komma först, får väl han bli hård sen?

    det finnsju även olika hjälpmedel, spray som gör att man kan hålla sig längre,
    penisringar för att hålla den hård, som även har klitoris stimulatorer för tjejen.
    Finns olika sleevs som fungera som en penisring och beroende på storleken på sleevsen gör den större.
    Det har funkat förut med att få mig komma först, absolut. Men problemet kvarstår att han slaknar ibland, vilket gör det problematiskt att ha samlag.. Penisring undrar jag om det funkar - han är ju så liten. Finns det små också?
  • Anonym (flickvännen)
    Anonym (Trist) skrev 2012-01-31 16:37:47 följande:
    Men hallå!! Ngn skriver att det är FEL på killen fysiskt el psykiskt för att den slaknar..!! Fel fel fel!!!! Det kan hända av nervositet till exempel. Väldigt vanligt och inte alls onormalt. Däremot tycker jag att ni kan dra ut på förspelet, att han får göra det skönt för dig så att du kan komma före honom alt samtidigt..?
    Jag börjar bli orolig att dte inte är nåt fel på honom. Men du tror inte det? Åh jag är van med låååångt sex men hårda normalstora kukar, det här är bara pissjobbigt.
  • Anonym
    Anonym (flickvännen) skrev 2012-01-31 16:42:38 följande:
    Det har funkat förut med att få mig komma först, absolut. Men problemet kvarstår att han slaknar ibland, vilket gör det problematiskt att ha samlag.. Penisring undrar jag om det funkar - han är ju så liten. Finns det små också?
    Men är samlaget något du saknar då??

    Alltså jag tror det är bäst att bryta på en gång, är du besviken på sexet nu vad kommer du inte att vara om 10 år med samma kille???  
  • Anonym (Man)

    Jag läser PRESTATIONSÅNGEST så det står härliga till om det.
    Kanske är du mycket mer erfaren än vad han är.
    Det känns också som att du har ganska högt ställda krav. Erektionsproblem och problem med tidig avgång är vanliga.

    Och för hans bästa och hans möjligheter till att komma över problemen, så använd inte det ordval du gör här.

  • Anonym (Trist)

    Nej, jag tror inte att det är nåt fel på honom. Känner igen det, ofta i killar som är lite oerfarna, nervösa, väldigt kära... Ge det tid och måla inte upp det som ett jätteproblem för killen. Tänk omvänt; låt säga art du har SVÅRT att komma, killen påpekar det och när ni har sex tänker du bara "jag måste komma, kom kom, kom nu" osv.. Hur lätt tror du att det går då? Han är självklart medveten om problemet. Ge det lite tid..

Svar på tråden Han har minikuk, han slaknar när vi har sex, kommer på en sekund & det är pest, pest, pest...