• Anonym

    5 år

    Min kille och jag har varit ihop i 5 år vi hade början bra sex , han har äte många olika tabletter redan från början . Nu har vi fått en liten . det har alltid varit jag som sagt till om ha sex. Nu har vi nästan aldrig sex när jag tar upp det så säger han nu har vi liten så vi får vänta . Han tittar på porr o det gör jag med men jag gör det för jag längtar ha sex med honom. Jag hjälper mej själv men det ger mej inget. vad ska jag göra ?

  • Svar på tråden 5 år
  • sexologen

    Hej!

    Av ditt mail läser jag in ett stort ointresse från din partner att mötas i er sexuella relation och en stor frustration från dig. Jag tycker det låter som att ni skulle behöva prata med någon, tex en familjerådgivare. Ert samliv existerar inte och ni använder porr istället för gemensam sex. Ni behöver gemensamt se problemet och sätta upp mål för hur ni vill ha det i er gemensamma relation. Ert barn behöver lyckliga föräldrar som vill vara med varandra. Att ni haft bra sex tidigare ökar chanserna till att ni kan hitta tillbaka dit och få  ett tillfredsställande sexliv igen. Men ni måste båda känna er motiverade till att förändra er situation!

    Lycka till!

    Hälsningar
    Sara Dahlin   

Svar på tråden 5 år