• Binary

    Du vet att du är en småbarnsförälder när....

    Du kan tala om vad klockan är beroende på vilket barnprogram som går på TVn.

    Du utan tvekan kan tala om de olika varianterna som går att få i ett happy meal

    Du ser inget konstigt med att mitt i natten få en tå i näsan

    Du har sagt de magiska orden "Nej! inte äta kaffesump".

    Fler, någon?

  • Svar på tråden Du vet att du är en småbarnsförälder när....
  • Queenie70

    Du vet hur det känns när "någon" bajsar i din kupade hand.

  • Queenie70

    Du metodiskt skär all mat, även din egen i små små små bitar.

  • Helle333
    KMW skrev 2012-02-27 14:46:51 följande:
    Du står och "vyssjar" en kundvagn i mataffären.
    Ja och man står och drar den fram och tillbaka tills till och med juicen sover lugnt =D Det är ju som en drog. Så fort man håller i något med hjul så puttar man den fram och tillbaka. Har jag dotter i schalen och ändå har vagnen med så nog sjutton vyssjar jag vagnen trots att dottern inte ligger i den =D
  • Beneli

    När du pekar ut genom fönstret på bussen samtidigt som du ropar "titta tåget, titta tåget" och upptäcker att du för en gångs skull är på väg för en barnfri lunch med väninnorna på stan! (Har hänt ja )

  • stingrocka
    Wahlentina skrev 2012-02-27 15:02:58 följande:
    När man ska shoppa kläder till sig själv men ändå på något magiskt vis hamnar på barnaavdelningen...
    Klassiker!! Sen gnäller man över att man inte har något att ta på sig..Tungan ute
  • Dohgon

    När du går och plockar av bord osv hos vänner som inte har barn. vill gärna dammsuga osv också just för att man vet att allt kommer stoppas i munnen annars.

    när du är så van att bli väckt 0400 (eller liknande) varje natt så om du mot all förmodan skulle vakna en halvtimme innan gör du i ordning flaska eller så redan då och väntar med att lägga dig till rätta i sängen igen tills det är färdigt.

    kommer på dig själv med att hålla om kudden och vagga den i famnen när du ser på tv.

Svar på tråden Du vet att du är en småbarnsförälder när....