• SilverWoman

    Tele2 lurar folk enligt aftonbladet. Har du haft konstiga och fel räkningar?

    Har själv också upptäckt på mina fakturor konstiga öppningsavgifter som står för hela räkningen. Ena månaden ringde jag knappt men hade nästan 250 kr i öppningsavgifter. Var en vecka på sjukhuset och människor ringde mig och jag smsade mest. Månad efter månad tyckte jag att något inte stämde och sade slutligen upp abonnemanget. Jag loggade in på facebook via min mobil en gång, öppnade inga bilder eller sånt och hade fått påslag på räkningen 45 kr.
    Dessutom blir jag arg över alla dessa nätproblem, jämt försvinner nätet vart man än är så att man måste ringa upp denne man pratar med och ännu en öppningsavgift dras.

    Nej, något fiffel pågår...

    www.aftonbladet.se/nyheter/article14436886.ab

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tele2 lurar folk enligt aftonbladet. Har du haft konstiga och fel räkningar?
  • Pickeli

    Har aldrig upplevt något otillrättabart strul från Tele2's sida. Har varit kund där i 6 år nu.

    Visst har det blivit fel någon gång men det är inte unikt för just dem.


    Google it!
  • experty

    ni kommer inte hitta ett företag som lurar och lljuger som tele2. du har lurat mig på alla sätt


    tele2 = Maffia 2
Svar på tråden Tele2 lurar folk enligt aftonbladet. Har du haft konstiga och fel räkningar?