• Anonym

    Min kille är inne på Klubb6

    Skulle behövt lite råd angående min kille.

    Jag har varit tillsammans med min kille i snart 1½ år och förlovade i 1 år och vi är sambos nu.

    Men har kommit på min kille att  han är medlem på en sida på Internet som heter klubb6 och han är där inne på den sidan varje dag via sin mobiltelefon. När han går in på den sidan så tar han alltid med sig mobilen in på toan så sitter han där inne rätt länge. Vet att jag inte skall vara svartsjuk men är rädd att han skall träffa någon annan när han beter sig så konstigt, tar alltid med sig telefonen in på toan det har han inte gjort för men sen han skaffade sig en anriod mobil så har de blivit så.

    Kom på honom för ett tag sedan att han oxå hade varit inne på den sidan, så frågade jag vad de var för en sida, då svarade han, det är en sida som jag var inne på när jag var singel men är inte på den sidan mera, men i med jag vet vad han heter där inne, så kan ja kolla upp om och när han är där inne på den sidan.

    Jag vet inte alls hur och vad jag skall göra för jag älskar min kille jättemycket men känner mig sårad och vill inte att förhållandet skall ta slut.

    Någon som har  några ide´er för jag vill inte mista min kille Gråter

  • Svar på tråden Min kille är inne på Klubb6
  • sexologen

    Hej!

    Om du känner dig orolig för att din partner ska lämna dig då han är på sidor som han besökte då han var singel tycker jag att du ska ta upp detta med honom. Berätta att det gör dig orolig och be honom visa dig de sidor han besöker. Det är viktigt att du kommunicerar utifrån hur du känner. En bra relation kräver att man kan lita på varandra i paret och för att kunna lita på varandra måste man vara öppen och ärlig med vad man känner.

    Lycka till!

    Hälsningar
    Sara Dahlin      

Svar på tråden Min kille är inne på Klubb6