• Ela2012

    Ny här!

    Hej! Ni verkar vara ett stadigt gäng som hängt ihop ett tag. Jag har noll erfarenhet av olika forum men har verkligen känt ett behov av att prata med andra gravida. Kanske för att jag haft en så tuff start med svårt gravidillamående och kräkningar i över tre månaders tid. Från och med nästa vecka ska jag prova att jobba igen (har dock jobbat visstid hemifrån) och det känns både roligt och nervöst.

    Annars väntar vi otåligt på RUL den 28 mars (bf 25/8). Magen börjar puta men det hade varit så skönt för sinnesron med lite fladder också :) Trodde jag skulle vara coolare i allt detta men är ständigt rädd för att något ska hända den lille. Vad är ett angelsound, som jag såg att någon av er skrev om? 

    Hoppas ni alla mår bra där ute och att det är ok att jag sållar mig till er!  

  • Svar på tråden Ny här!
  • sweasmamma

    GRATTIS!!! själv är jag nyplussad , försökt i 9 mån till syskon till vår prinsessa som är strax över 3 år nu =)

    angelsound kan man köpa och lyssna på bebisens hjärtljud och dylikt, kanske inget JAG hade rek för ibland kan det gömmas och då startar oron ännu mer!!!

    kram  

Svar på tråden Ny här!