• linda1980

    väldigt ensam

    hej..jag känner mig väldigt ensam jusst nu.när jag berättade för mit ex att jag va gravid så dumpa han mig. men nu kan vi va vänner men käner att det inte funkar,jusst nu saknar jag kärlek och att ha någon som bryr sig om mig o jag saknar närhet o ömhet väldigt mycket vet inte hur jag ska göra,,jag har jätte mycket känslor för mitt ex o vill inte såra honom om jag hittar någon annan för att glömma honom , vet inte hur jag ska göra ........ kan någo svara

  • Svar på tråden väldigt ensam
  • EmelieJosefina

    Vilken vecka är du i? Och varför ska du träffa någon annan för att komma över ditt ex? Låter helt konstigt.

  • linda1980

    jag e i v 12 .jag vill komma över honom o det e inte så lätt han vill inte ha barnet ,men fick me honom på inskrivningen så det va bra.han vill inte ha tillbaka mig så vad ska man göra...

  • EmelieJosefina

    När barnet väl är fött så kommer han säkerligen att finnas där för barnet. Han kanske fortfarande är i chock. Och tyvärr så kan man inte göra så mycket åt saken ifall han inte vill vara med dig. Jag förstår om det är svårt och jobbigt speciellt om du väntar hans barn. För ni kommer alltid att behöva ha kontakt. Och kanske kan ni hitta till baka till varandra sen igen

  • belive 23

    Att bli tillsammans med någon annan för att glömma den man är kär i tror inte jag är bra. Blir säker jobbigt för den nya killen speciellt när du väntar någon annans barn med. Då är det bättre att vara skälv, att göra sina egna grejer och aktiviteter för att man sj vill. Inte vänta på någon annan. Hoppas d löser sig.

Svar på tråden väldigt ensam