• Missyou01

    Ruvardag 12

    Är på ruvardag 12 och känner mig så nervös över att mensen ska komma.. Har en molande verk till och från men Inge blod än så länge... Hoppas verkligen att de ska finnas nått i magen min.. Någon som har lite positiva erfarenheter?

  • Svar på tråden Ruvardag 12
  • yessan

    Håller verkligen tummarna för dej! Har själv lyckats nu efter 5 IVF försök!
    Jag har alltid testat innan, hatar att vara ovetande :) men dem ggr jag inte plussat så har jag fått blödning på dag 11/12.
    Men molvärk låter bra, det hade jag 2ggr och plussade (gick ej hela vägen dock) nu sist kände jag inget? Känner fortfarande inget och är i vec 14! :)
    När ska du testa? All lycka till dej!!!

  • Missyou01
    yessan skrev 2012-04-11 10:10:31 följande:
    Håller verkligen tummarna för dej! Har själv lyckats nu efter 5 IVF försök!
    Jag har alltid testat innan, hatar att vara ovetande :) men dem ggr jag inte plussat så har jag fått blödning på dag 11/12.
    Men molvärk låter bra, det hade jag 2ggr och plussade (gick ej hela vägen dock) nu sist kände jag inget? Känner fortfarande inget och är i vec 14! :)
    När ska du testa? All lycka till dej!!!

    Jo jag hoppas också, längtar så efter att få ett pluss på sickan! :) men snart kanske de är min tur...
    har haft molverk nu i två dagar, var på toa just och de var lite rosa på pappret, hoppas de inte blir mer.. Hoppas hoppas!  
    Hade tänkttjuvtesta imorgon, har inte testardag föräns 18/4 men de är skönt att inte vara i ovisshet, är de inget så är det bättre att veta det så tidigt som möjligt..
    Grattis till ditt pluss :) Lycka till! 
  • A79

    Hej!
    Känner likadant! är på ruvardag 7! sitter på nålar!
    & har ont sedan första dagen efter ET.... 

  • Missyou01

    Tog ett gravtest imorse... Tvär negativt! :( Är det någon som fått pluss senare då dom fått minus ruvardag 13??
    Har även fått lite mera rosa på pappret, och tror nu att chansen är väldigt liten att detta har funkat.. Blir så lessen men har som tur är 10ägg ifrysen så det är bara att hoppas att de kommer funka med nån av dem.. 
      

  • Missyou01

    Idag massa blod och slem... *suck* Ett misslyckat försök :( Är så lessen.... bara ladda om och försöka igen...

  • yessan

    Usch va tråkigt! Lise med dej å vet hur det känns :(
    Se det positivt nu på dem frysta å lycka till med dem :)

  • Pluttan80

    Ruvardag 12 efter FET i naturlig cykel. Lite molande värk och lite svullna ömma bröst. Tjuvtestade ett stort fint plus på ruvardag 9 och även idag, kunde inte hålla mig ????. Testdag om 3 dagar...

Svar på tråden Ruvardag 12