• Anonym (Klassikern)

    Happy ending....för kvinnor.

    Jag jobbar som massör (eget) klassisk massage. (Är man)
    På vissa kvinnor märker man att de inte är blyga att ta av sig tröja etc. jag brukar vara väldig försiktig med sådant för att ingen ska känna sig utlämnad.
    Ibland märker att de kollar/säger saker osv.
    Har funderingar kring att erbjuda happy ending, eller vad man ska säga, men vågar inte, det kan förstöra mitt rykte.
    Så kvinnor, svara vad ni anser, skulle ni tacka ja, eller bli helt vansinniga? Ha det som ett valfritt tillägg.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-01 11:23
    Jag bara frågar, inte meningen att förstöra branschen eller så. Ska inte göra det. Jag har fått svar, tack.

  • Svar på tråden Happy ending....för kvinnor.
  • Anonym
    Anonym (Klassikern) skrev 2012-05-01 10:40:24 följande:
    Jag jobbar som massör (eget) klassisk massage. (Är man)
    På vissa kvinnor märker man att de inte är blyga att ta av sig tröja etc. jag brukar vara väldig försiktig med sådant för att ingen ska känna sig utlämnad.
    Ibland märker att de kollar/säger saker osv.
    Har funderingar kring att erbjuda happy ending, eller vad man ska säga, men vågar inte, det kan förstöra mitt rykte.
    Så kvinnor, svara vad ni anser, skulle ni tacka ja, eller bli helt vansinniga? Ha det som ett valfritt tillägg.

    Väldigt svår fråga, finns nog många som skulle säga ja, och många som säger nej.

    Vad menar du med "ibland märker att de kollar/säger saker osv."? 
  • Sess
    Anonym (Klassikern) skrev 2012-05-01 10:40:24 följande:
    Jag jobbar som massör (eget) klassisk massage. (Är man)
    På vissa kvinnor märker man att de inte är blyga att ta av sig tröja etc. jag brukar vara väldig försiktig med sådant för att ingen ska känna sig utlämnad.
    Ibland märker att de kollar/säger saker osv.
    Har funderingar kring att erbjuda happy ending, eller vad man ska säga, men vågar inte, det kan förstöra mitt rykte.