• Anonym (Klassikern)

    Happy ending....för kvinnor.

    Jag jobbar som massör (eget) klassisk massage. (Är man)
    På vissa kvinnor märker man att de inte är blyga att ta av sig tröja etc. jag brukar vara väldig försiktig med sådant för att ingen ska känna sig utlämnad.
    Ibland märker att de kollar/säger saker osv.
    Har funderingar kring att erbjuda happy ending, eller vad man ska säga, men vågar inte, det kan förstöra mitt rykte.
    Så kvinnor, svara vad ni anser, skulle ni tacka ja, eller bli helt vansinniga? Ha det som ett valfritt tillägg.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-01 11:23
    Jag bara frågar, inte meningen att förstöra branschen eller så. Ska inte göra det. Jag har fått svar, tack.

  • Svar på tråden Happy ending....för kvinnor.
  • Anonym
    Anonym (Klassikern) skrev 2012-05-01 10:40:24 följande:
    Jag jobbar som massör (eget) klassisk massage. (Är man)
    På vissa kvinnor märker man att de inte är blyga att ta av sig tröja etc. jag brukar vara väldig försiktig med sådant för att ingen ska känna sig utlämnad.
    Ibland märker att de kollar/säger saker osv.
    Har funderingar kring att erbjuda happy ending, eller vad man ska säga, men vågar inte, det kan förstöra mitt rykte.
    Så kvinnor, svara vad ni anser, skulle ni tacka ja, eller bli helt vansinniga? Ha det som ett valfritt tillägg.

    Väldigt svår fråga, finns nog många som skulle säga ja, och många som säger nej.

    Vad menar du med "ibland märker att de kollar/säger saker osv."? 
  • Sess
    Anonym (Klassikern) skrev 2012-05-01 10:40:24 följande:
    Jag jobbar som massör (eget) klassisk massage. (Är man)
    På vissa kvinnor märker man att de inte är blyga att ta av sig tröja etc. jag brukar vara väldig försiktig med sådant för att ingen ska känna sig utlämnad.
    Ibland märker att de kollar/säger saker osv.
    Har funderingar kring att erbjuda happy ending, eller vad man ska säga, men vågar inte, det kan förstöra mitt rykte.
    Så kvinnor, svara vad ni anser, skulle ni tacka ja, eller bli helt vansinniga? Ha det som ett valfritt tillägg.

    Jag skulle bli rädd och springa därifrån. Det är klart att man klär av sig när man ska få massage av en professionell massör, har väl inget med att man är kåt att göra.

    Hoppas att du skojar. 
  • Miss P71

    Vill du vara rädd om dit yrke så ska du INTE föreslå happy ending.

  • viseversa
    Sess skrev 2012-05-01 10:45:27 följande:
    Jag skulle bli rädd och springa därifrån. Det är klart att man klär av sig när man ska få massage av en professionell massör, har väl inget med att man är kåt att göra.

    Hoppas att du skojar. 
  • Anonym (Klassikern)
    Anonym skrev 2012-05-01 10:44:07 följande:
    Väldigt svår fråga, finns nog många som skulle säga ja, och många som säger nej.

    Vad menar du med "ibland märker att de kollar/säger saker osv."? 
    Typ vad du ser fräsch ut idag, kollar in hela kroppen, ibland så "ska de bara rätta till sig" då "råkar" de stöta till mig på vissa ställen.
  • Anonym (Klassikern)
    Sess skrev 2012-05-01 10:45:27 följande:
    Jag skulle bli rädd och springa därifrån. Det är klart att man klär av sig när man ska få massage av en professionell massör, har väl inget med att man är kåt att göra.

    Hoppas att du skojar. 
    Nej, men man behöver ju inte stå en decimeter från mig och göra det.
  • Glädje58

    Snälla, sabba inte något nu...

    Du borde byta namn på din verksamhet. Dessutom är du helt fel person att hålla på med massage, förstår inte ens hur dessa tankar kan komma fram. Lägg av eller byt jobb 

  • Anonym (oblyg)

    Jag är en sådan kvinna som inte är speciellt blygsam.  När jag är hos läkare osv så tycker inte jag att det är pinsamt att klä av sig, men det handlar om att det inte är sexuellt. Det är läkarens i frågas jobb och hade jag för den kortaste sekund ens misstänkt att han tänder på mig skulle jag aldrig komma tillbaka. Det samma om jag tyckte att läkaren var attraktiv, då skulle jag också söka mig därifrån.

    Däremot skulle jag nog aldrig ge en läkare/massör en personlig komplimang (om utseendet alltså), inte ens om vi kände varandra privat. Det är  definitivt att gå över gränsen,  man är där som patient och inte vän/partner!

  • Anonym (gärna)

    Jag går emot strömmen och säger att jag skulle nappa på ett "happy ending". Dock beror det på situationen och hur det framförs, vilken känsla massören förmedlar. Känns han sliskig eller om det är för att han själv är kåt så nej tack. 

    Jag skulle vilja att det kom lite försiktigt när jag låg där. Massören masserar på men kanske lite mer närgånget på ett försiktigt vis. Inga ord behövs i det läget utan han är bara så närgången i sin beröring så att båda förstår att det är en invit men ändå att det inte skulle kunna vara det. Möjligen kan han fråga om det är okej . Svarar jag nej i det läget så blir det fortsatt massage men mindre närgånget och svarar jag ja så är det bara att köra på. Dock inte intensivt eller påfluget utan ändå fortsatt som en massage och inte som en sexakt.

    Det som är uppehtsande är att ligga där stilla och låtsas som att jag inte blir kåt trots att båda såklart vet det och hålla ut sålänge som möjligt.

    Jag vill dock inte ha sex eller tillfredsställa massören på något vis utan jag vill bara bli masserad tills jag kommer. Massören ska hålla sig helt neutral under hela sessionen och bara "göra sitt jobb"

    Ofattbart upphetsande 

  • Anonym (oblyg)
    Anonym (oblyg) skrev 2012-05-01 11:23:04 följande:
    Jag är en sådan kvinna som inte är speciellt blygsam.  När jag är hos läkare osv så tycker inte jag att det är pinsamt att klä av sig, men det handlar om att det inte är sexuellt. Det är läkarens i frågas jobb och hade jag för den kortaste sekund ens misstänkt att han tänder på mig skulle jag aldrig komma tillbaka. Det samma om jag tyckte att läkaren var attraktiv, då skulle jag också söka mig därifrån.

    Däremot skulle jag nog aldrig ge en läkare/massör en personlig komplimang (om utseendet alltså), inte ens om vi kände varandra privat. Det är  definitivt att gå över gränsen,  man är där som patient och inte vän/partner!
    ..och för att svara på frågan: Jag hade känt starkt obehag, tackat nej och aldrig gått tillbaka.
  • Anonym (Klassikern)
    Anonym (oblyg) skrev 2012-05-01 11:23:04 följande:
    Jag är en sådan kvinna som inte är speciellt blygsam.  När jag är hos läkare osv så tycker inte jag att det är pinsamt att klä av sig, men det handlar om att det inte är sexuellt. Det är läkarens i frågas jobb och hade jag för den kortaste sekund ens misstänkt att han tänder på mig skulle jag aldrig komma tillbaka. Det samma om jag tyckte att läkaren var attraktiv, då skulle jag också söka mig därifrån.

    Däremot skulle jag nog aldrig ge en läkare/massör en personlig komplimang (om utseendet alltså), inte ens om vi kände varandra privat. Det är  definitivt att gå över gränsen,  man är där som patient och inte vän/partner!
    Svårt att förklara, det blir precis som om de/den verkligen vill att jag ska se osv,
    Ska nog se över min kundkrets.
  • Anonym (Klassikern)
    Anonym (gärna) skrev 2012-05-01 11:24:24 följande:
    Jag går emot strömmen och säger att jag skulle nappa på ett "happy ending". Dock beror det på situationen och hur det framförs, vilken känsla massören förmedlar. Känns han sliskig eller om det är för att han själv är kåt så nej tack. 

    Jag skulle vilja att det kom lite försiktigt när jag låg där. Massören masserar på men kanske lite mer närgånget på ett försiktigt vis. Inga ord behövs i det läget utan han är bara så närgången i sin beröring så att båda förstår att det är en invit men ändå att det inte skulle kunna vara det. Möjligen kan han fråga om det är okej . Svarar jag nej i det läget så blir det fortsatt massage men mindre närgånget och svarar jag ja så är det bara att köra på. Dock inte intensivt eller påfluget utan ändå fortsatt som en massage och inte som en sexakt.

    Det som är uppehtsande är att ligga där stilla och låtsas som att jag inte blir kåt trots att båda såklart vet det och hålla ut sålänge som möjligt.

    Jag vill dock inte ha sex eller tillfredsställa massören på något vis utan jag vill bara bli masserad tills jag kommer. Massören ska hålla sig helt neutral under hela sessionen och bara "göra sitt jobb"

    Ofattbart upphetsande 
    Förstår hur du menar,
  • läckerbit

    Jag kan tycka att tanken kan vara upphetsande, om man attraheras av massören i fråga, men i verkligheten skulle jag säkert backa om det föreslogs. För mig krävs det en speciell sorts intimitet för att det ska vara njutbart att en man masserar mig där och den får jag inte med någon jag inte känner. Så jag kommer till samma slutsats som många andra här, den upphetsande tanken skulle förvandlas till lätt obehag och jag hade sannolikt inte kommit tillbaka som kund heller. För övrigt är det väl inte klassisk massage man väljer om man är ute efter mer sensuell massage?

  • lydigman

    Låt bli, såvida inte kvinnan ber om det. Om hon är väldigt tydlig med sin önskan så kan du kanske fråga vad hon vill på ett sånt sätt att hon förstår att det är ok att uttala. Men ta inte betalt för det, gör det bara om du vill själv också.

    Det är va jag tycker.

    Men framförallt. Ta inga egna initaitiv i riktning mot sex. Det är en väldigt exponerad situation för kvinnan och många kan nog om dom får ett sånt förslag känna som att dom låtit en sexgalning tafsa på dom i en timme. Det som för många män känns som en lockande fantasi kan för många kvinnor väcka uåå en gammal mardröm. 

    Jag har träffat en del kvinnor via DS (en sida för bdsm och sex mm) där vi kommit överens om att jag ger dom massage gratis. Inget annat. Skulle aldrig falla mig in då att när vi håller på försöka få det till mer än massage eller föreslå något mer - trots att vi fått kontakten på en "sexsida". Att släppa in en man så nära inpå kräver ett förtroende som man inte får bryta. 


    Maila gärna: lydigman@gmail.com
  • Anonym (Hm)
    lydigman skrev 2024-02-21 21:23:28 följande:

    Låt bli, såvida inte kvinnan ber om det. Om hon är väldigt tydlig med sin önskan så kan du kanske fråga vad hon vill på ett sånt sätt att hon förstår att det är ok att uttala. Men ta inte betalt för det, gör det bara om du vill själv också.

    Det är va jag tycker.

    Men framförallt. Ta inga egna initaitiv i riktning mot sex. Det är en väldigt exponerad situation för kvinnan och många kan nog om dom får ett sånt förslag känna som att dom låtit en sexgalning tafsa på dom i en timme. Det som för många män känns som en lockande fantasi kan för många kvinnor väcka uåå en gammal mardröm. 

    Jag har träffat en del kvinnor via DS (en sida för bdsm och sex mm) där vi kommit överens om att jag ger dom massage gratis. Inget annat. Skulle aldrig falla mig in då att när vi håller på försöka få det till mer än massage eller föreslå något mer - trots att vi fått kontakten på en "sexsida". Att släppa in en man så nära inpå kräver ett förtroende som man inte får bryta. 


    Tråden är 12 år gammal, tveksamt om TS svarar
  • lydigman
    Anonym (Hm) skrev 2024-02-21 21:25:51 följande:
    Tråden är 12 år gammal, tveksamt om TS svarar
    😳😂 *rodnar* Tack för tipset

    Jag såg bara 1:a maj så trodde inte den var så gammal. Årtalet står visst bara i citaten, eller så är jag blind.

    Nej, antingen är han nu en framgångsrik massage/gigolo 😀😅 eller så slog han det ur hågen hoppas jag.
    Maila gärna: lydigman@gmail.com
  • Hurraa

    Du får börja erbjuda erotisk massage som tjänst. Då är man väl förberedd på att det kommer ske.
    Du ska vara professionell i ditt yrke och inte göra något på eget bevåg.

Svar på tråden Happy ending....för kvinnor.