• väntanärstor

    *Ung ivfare* äntligen gravid

    Nu har vi genom fört våra ivf försök och äntligen blivit gravida.
    Här kan vi skriva våra tankar å symptom å förväntningar.

  • Svar på tråden *Ung ivfare* äntligen gravid
  • väntanärstor

    Hej. Jag är med 24 år.
    Kul att du hittade hit.  Å Grattis till ditt Första lyckade försök.
    Jag har kommit in i vecka 16 (15+1)
    Jag mår bra. har inte haft några "problem" med illamående eller sånt. bara Huvudvärk å Växtvärk.
    Hur mår du?

  • Kämpavidare2012

    Tack :) Åh va härligt och ha kommit så långt jag är bara i vecka 4+5 så har några veckor kvar ska på ultraljud 17 juli. Va du på tidigt ultraljud?

    Jag mår också bra är bara väldigt trött haft en hel del växtvärk som gjort sjukt ont :( men nu har det gett sig och göra bara ont då och då men inte på samma vis :) mådde även illa igår eftermiddag för första gången.
    Hungrig ofta med men jag mår bra :) hehe..

  • väntanärstor

    Ja Det känns skönt att veckorna har sprungit förbi. Längtar till vintern som aldrig förr :)
    V 8 så var vi på kontroll för att se det lilla hjärtat slå. Glädjetårarna spruta igen. :)
    Ja hungern känner jag igen. Äter ofta men lite.
    Sen gjorde vi ett KUB test i v. 12.
    Så nu längtar vi till RUL den 19 Juli.
    Men se till att njuta av den här tiden och stressa inte. Det tror jag är det bästa för Det lilla fröet som växer.

  • Kämpavidare2012
    väntanärstor skrev 2012-06-30 11:58:02 följande:
    Ja Det känns skönt att veckorna har sprungit förbi. Längtar till vintern som aldrig förr :)
    V 8 så var vi på kontroll för att se det lilla hjärtat slå. Glädjetårarna spruta igen. :)
    Ja hungern känner jag igen. Äter ofta men lite.
    Sen gjorde vi ett KUB test i v. 12.
    Så nu längtar vi till RUL den 19 Juli.
    Men se till att njuta av den här tiden och stressa inte. Det tror jag är det bästa för Det lilla fröet som växer.
    Det förstår jag! :D Kommer grina ihjäl mig oavsett! Jag vill också göra KUB det är med bara ett ultraljud vad?

    man gör det i vecka 12 alltså? :D

    Jag är ju expert på att stressa har problem med min stress men på någotvis så känner jag mig inte alls stressad men man har väl fått lite lugn och ro nu när man äntligen blivit gravid och man kan koppla av! :D

    Vart i landet bor ni?

    Vi bor i värmland! :D        
Svar på tråden *Ung ivfare* äntligen gravid