• Coffy

    Bebis i början på 2013 !

    Vågar knappt starta denna tråd... Men...
    Testade igår och idag plus efter vår 4e återföring 1 ET + 3 FET
    Räknar ut att Bebis landar i mitten på januari 2013

    Någon som vill dela känslor så som hoppfullhet/extrem rädsla/tvivel med mig? 

  • Svar på tråden Bebis i början på 2013 !
  • JoB

    Oj är det så illa. Höjer det i sig även på kvällen? Tycker nog du ska kontakta vårdcentralen så kan du få sån lite hjälp

  • JoB

    Hur mår ni tjejer? Jag är otroligt trött idag och seg. På onsdag är det dags för VUL för mig, längtar men är sjukt nervös

  • drömmaromsmått

    Jag börjar smyga in här hos er lite smått.. testade positivt idag på ÄL+10 BIM-2 efter vår fjärde donatorinsemination i danmark, syskonförsök.
    Vågar knappt tro att det är sant, tog till och med ett digitalt fast jag lovat mig själv att avvakta men det visade gravid 1-2 =)

    Är i 3+3 idag det måste gå hela vägen för vi orkar inte med fler omgångar snart.   

  • JoB
    drömmaromsmått skrev 2012-05-28 13:20:08 följande:
    Jag börjar smyga in här hos er lite smått.. testade positivt idag på ÄL+10 BIM-2 efter vår fjärde donatorinsemination i danmark, syskonförsök.
    Vågar knappt tro att det är sant, tog till och med ett digitalt fast jag lovat mig själv att avvakta men det visade gravid 1-2 =)

    Är i 3+3 idag det måste gå hela vägen för vi orkar inte med fler omgångar snart.   
    Grattis
  • familjenekberg

    Har lite smått panik har precis kommit på att jag har tagit earus allergi medcin hela tiden och enligt fasa skall man inte äts den. Tänk om jag har påverkat fostret med min medcin. Mår jätte dåligt över detta har ringt kvinnokliniken och väntar på att de ska höra av sig.

  • Minönskan

    Hej på er. Jag är på 6+5 och har VUL på torsdag.
    Onda tuttar och illamående, men jag tycker allt att Postafen och Sea-band har fungerat rätt bra. Och att äta lite när jag mår illa. (fan jag kommer se ut som en padda innan detta är slut.. he he)

    Oftast mår jag illa på morgonen och även på kvällen. Men tycker ändå att det smyger sig på lite närsom. Så jag kör banden hela tiden när jag är hemma och Postafen när jag jobbar.

    Tycker ni andra att det fungerar bra med tabl/sea-band?


  • JoB
    familjenekberg skrev 2012-05-28 14:30:20 följande:
    Har lite smått panik har precis kommit på att jag har tagit earus allergi medcin hela tiden och enligt fasa skall man inte äts den. Tänk om jag har påverkat fostret med min medcin. Mår jätte dåligt över detta har ringt kvinnokliniken och väntar på att de ska höra av sig.
    Hoppas du får något bra svar från kvinnokliniken. Förstår om du blir orolig man nojar ju för allt i dessa lägen.
  • JoB
    familjenekberg skrev 2012-05-29 18:32:06 följande:
    Har varit mycket upp och ner i dag. I morse fick jag en blödning med mycket mörkt rött blod med massa klumpar trodde det var missfall på gång, trodde verkligen att det var kört. Fick tid för koll på eftermiddagen och under dagen av tog blödningen för att stort sätt försvinna och vid vul så såg läkaren ett foster i rätt storlek och ett hjärta slå. Både jag och min man började började nästan gråta på stället av ren lycka. Är så glad att allt såg bra ut.
    Skönt att det var lugnt och allt var som det skulle.

    Imorgon är det dags för vul för oss och jag är jättenervös inför detta.
  • sofiabergman
    familjenekberg skrev 2012-05-29 18:32:06 följande:
    Har varit mycket upp och ner i dag. I morse fick jag en blödning med mycket mörkt rött blod med massa klumpar trodde det var missfall på gång, trodde verkligen att det var kört. Fick tid för koll på eftermiddagen och under dagen av tog blödningen för att stort sätt försvinna och vid vul så såg läkaren ett foster i rätt storlek och ett hjärta slå. Både jag och min man började började nästan gråta på stället av ren lycka. Är så glad att allt såg bra ut.
    Men så skönt för er att det löste sig och att ni fick komma så snabbt! :)
    JoB skrev 2012-05-29 18:37:24 följande:
    Skönt att det var lugnt och allt var som det skulle.

    Imorgon är det dags för vul för oss och jag är jättenervös inför detta.
    Vi håller tummar och tår att allt ser fint ut! :)
     
  • persika1

    Hej på er, hoppar in här också ; )
    Plussade förra veckan efter vårt första IVF. ET den 11 maj, plussade starkt i söndags, första UL(vul?) den 20 juni. Rädd!

Svar på tråden Bebis i början på 2013 !