• Svar på tråden Smacky jacky - sexleksak
  • Anna K

    Inte provat just den och tycker den ser lite tråkig ut. Sugproppen ser också väldigt liten ut och sitter den inte fast ordentligt så är det inte kul om den trillar ner hela tiden. Tipsade om denna dildo i ett annat inlägg här på familjeliv Pleasureskin Cock som är en riktig super dildo enl mig. Känns skön, ser bra ut och sitter fast.

  • Robespierre

    Jepp, jag har provat den och den är underbart skön. Brukade rida av den i badkaret men tyvärr sprack den mellan sugproppen och själva dildodelen. Jag är man och red den som sagt analt...


    From dream to dream we have always been, like an everflowing stream
  • ungkarln

    härligt mjukt och flexibelt material. men lossnar väldigt ofta om man använder den på vertikala områden tex dusch där det oftast är fuktigt. 

    har därför mycket svårt att hitta bra positioner ( då jag vill kunna rida den och njuta av hela längden osv ) och får avbryta för att justera osv. ej kul när man är mitte uppe i akten ;)

    betyg 6/10 ( har dock inte testat något annat så har inte mycket att gemföra med )

    Med vänlig hälsning ungkarln (hetero man som njuter av vad livet har att erbjuda )

Svar på tråden Smacky jacky - sexleksak