• Coca cola light

    Kan man använda Fujis erbjudande om 100 bilder gratis fler gånger?

    Ser ofta att Fuji har erbjudande om 100 bilder gratis. Kan man använda detta en gång eller fler gånger?

  • Svar på tråden Kan man använda Fujis erbjudande om 100 bilder gratis fler gånger?
  • Smam

    Nej det är väll bara en gång, första beställningen efter registrering på hemsidan.

  • Mama Mia

    Det kanske inte går att använda samma erbjudande direkt på raken. Men det är ju ett återkommande erbjudande dom har och nästa gång kan man använda det igen. Det har jag gjort.

    Efter webbadressen är det ju ett snedstreck och tex namnet på tidningen det är i. Så det är ju flera likadana erbjudanden.


  • Linda 468

    Med olika mailadresser är det inga problem om man har samma namn och adress.
    Jag har tex en telia och en hotmail adress och maken har samma. Vi har utnyttjat det där erbjudandet med våra olika mailadresser

  • Smam

    Ja erbjudanden är till för att locka nya kunder. Så när du gjort en inloggning och betsällt första gången gäller inte erbjudanden längre. Brukar då vara så. Gälla endast för ny-registrerade, första beställningen.

  • Mama Mia

    Jag har utnyttjat såna erbjudanden förut flera gånger och jag har nyss gjort det igen. Utan olika mejladresser. Jag har loggat in på det kontot jag har på Fuji.

    Tänker du dig att använda samma erbjudande flera gånger, alltså just det som gäller just precis nu som står i just den här tidningen eller vad det är, så kanske det inte går (förutom möjligen med olika adresser)
    Men handlar det om att du utnyttjat ett sånt här erbjudande för ett par månader sedan och nu sett ett nytt likadant, så går det alldeles utmärkt.


  • MoMaJo

    Ja, det går utmärkt även om man redan har ett konto, då det är olika erbjudande koder.

  • Bouganville

    När man registrerar sig brukar jag använda lite olika emailadresser och skicka hem de till en kompis som bor hyfsat nära, sen hämtar jag de där. Hat använt erbjudandena MÅNGA ggr. De står att det får bara användas en ggr per hushåll om jag inte minns fel.

  • inze

    Jag har beställt 100 bilder så under flera år med samma konto hela tiden. Exakt samma erbjudande går inte men det finns ju nya hela tiden och då har det alltid fungerat för mig. Haft kontot med samma mailadress i många år nu.

Svar på tråden Kan man använda Fujis erbjudande om 100 bilder gratis fler gånger?